93 R80 GS Cafe Racer Projesi

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
Keşkehic dokunmasaymisin
Hic biseye benzememis.
Hele arka teker grubu acayip bizi olmuş.
TTmotor gibi.
Ben bu motora binmeye utanirim.
Ama mal senin.
Hayirli olsun.
Sadece ggörüşlerim bu
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yorumun icin tesekkur ediyorum dostum. Iste bu yuzden avrupa birligine almiyorlar bizi :p
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
El emeği en güzeli, elinize sağlık. Arka amortisör o haliyle sağlıklı mı? Sert bir darbede şaftla bağlantı yerini kırma ihtimali yok mu?
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Yoktan var etmek yaratmak ancak ALLAH a aittir.onun disindakiler bir sivrisinek dahi yaratamazlar.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Ustam mükemmel olmuş. En büyük hayalim şöyle bişeyler yapabileyim elim bu kadar anahtar tutsun ama olmuyor işte. Geliştirmeye çalışıyoruz kendimizi. Yalnız üretim\baştan yapma kısmını fotoğraflar videolarla bize gösterebilsen asıl o zaman tadından yenmez. Güle güle kazasız belasız kullanmam dileği ile :)
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Hocam çok güzel eline koluna sağlık. Ben deponun üstündeki smirnoff a takıldım umarım allkollü sürüş yapmıyosundur. Birde akü iptal etsen yada onuda mat siyah yapsan.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Başka fotoğraf yokmu sağdan soldan vs. güzel görünüyor elinize sağlık :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
El emeği en güzeli, elinize sağlık. Arka amortisör o haliyle sağlıklı mı? Sert bir darbede şaftla bağlantı yerini kırma ihtimali yok mu?
Alman muhendisler o sekilde uygun gormus dostum :) Yapısı ile oynamadım

Yoktan var etmek yaratmak ancak ALLAH a aittir.onun disindakiler bir sivrisinek dahi yaratamazlar.
Peki :p

Ustam mükemmel olmuş. En büyük hayalim şöyle bişeyler yapabileyim elim bu kadar anahtar tutsun ama olmuyor işte. Geliştirmeye çalışıyoruz kendimizi. Yalnız üretim\baştan yapma kısmını fotoğraflar videolarla bize gösterebilsen asıl o zaman tadından yenmez. Güle güle kazasız belasız kullanmam dileği ile :)
Elimde olan resimlerden yükleyeyim o halde birazdan. Yorum için tesekkur ederim :cat:
Hocam çok güzel eline koluna sağlık. Ben deponun üstündeki smirnoff a takıldım umarım allkollü sürüş yapmıyosundur. Birde akü iptal etsen yada onuda mat siyah yapsan.
Yalan soylemenin anlamı yok. Alkollu iken araba surmuyorum yada alkol alacagım zaman araba ile cikmiyorum. Burada motosiklet devreye giriyor bende :p Akuyu de mat siyah yaptım dun. Bi sonraki asamada hava filtresi kutusunu iptal edip yerine akuyu koymayı planlıyorum.
Başka fotoğraf yokmu sağdan soldan vs. güzel görünüyor elinize sağlık :)
Hafta sonu cekime gitmeyi planlıyorduk ancak buralarda felaket bi saganak patladı malesef. Resimler biraz gecikecek :)
Teker yapmaktan vazgeçtin heralde:D
Teker teker nereye kadar huceyn :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoktan var etmek yaratmak ancak ALLAH a aittir.onun disindakiler bir sivrisinek dahi yaratamazlar.


Bu dediğini evde korunaklı bir yere yaz , 100 yıl sonra torununun, torunları bunu okuduklarında totolarıyla gülecekler emin ol :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Güncel resimler gelene kadar telefonumda olan resimlerden yukleyeyim. Cok fazla detay fotografı yok anca 2 kisi calısırken biraz fotograf cekme fırsatı bulabildim.

Motosikletimin ilk hali. 93 model R80 GS



İse ilk once fazlalıkları sokerek baslıyoruz.



Saseyi mat siyah istedigimden motor blogunu komple cıkartıyoruz.Hem boylece bloguda guzelce temizleyebilecegiz.



Saseye akrilik siyah ve mat vernik uygulaması



Blok tekrar yerinde.



Saftı soktukten sonra 2 bilyadan birinin dagıldıgını farkettik. Uzun bi arastırmadan sonra parca numarası ile amerikada bi satıcıya ulastım ve getirttim.Projenin en sıkıntılı sureci bu oldu benim icin.


MotoGuzzi kartelasından sectigim boyanın depoya uygulanmıs hali.



Jant ve miller de mat siyaha boyandıktan sonra lastik kalemi ile kucuk bi calısma :)



Tekrar birlestirme









İlk yaptıgım koltuk calısması. Tavuk kıcına benzedigi icin degistirme ihtiyacı hissettim :p





Amerikadan getirttigim gidon ucu aynalar



En buyuk eksigim olan ve yeni edindigim far :)





Ortalıkta dolanan kontagıma guzel de bir yer bulmus oldum boylece :)



Side plate aynı zamanda stop lambası



Elektrik bandı olmadan proje olmaz :bounce:



Elimde olan resimler simdilik bu kadar arkadaslar. Beni aşacagını dusundugum icin koltugu döşemeciye gönderdim su an :) 1.5 kisilik bir koltuk tasarlamayı planlıyorum. Onuda yaptıktan sonra Solo koltugu handmade deri calısmasıyla taclandırmak niyetindeyim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Abi farı nereden temin ettiğini yazar mısın?

En ilginç olanı da bu far konusuydu zaten tebrik ederim seni :p
Adana'da bisiklet parcaları satan daha sonra motosiklet olayına giren bi firmadan buldum. Aslında titan farıymıs bu. Ters cevirerek montajını yaptım normalde ters duruyor orjinal hali. Fiyatı 35 TL ve www.camgoz.com.tr den telefon numarasını alıp havale ile edinebilirsin sanıyorum. ( Fatih abi'ye BMWye verdigin mat siyah Titan farından istiyorum de :) )
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Baya emek vermişsiniz de muayeneden bu haliyle nası geçecek bu motor merak ettim :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Gecmeyecegini dusundugun noktaları yazarsan cevaplamaktan onur duyarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst