93 R80 GS Cafe Racer Projesi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Binbir emekle, sadece haftasonu 1 gün çalışarak yoktan var ettiğim hem cafe racer hem de bobber sularında gezinen tork canavarı arkadaşla tanıştırayım sizi.Henüz bir ismi yok zaten daha bitmedi de. Aktif olarak biniyor olsam da budur arkadaş demem 2 hafta kadar sürecek sanırım.
Bu arada motosikletime usta adı verilen hiç bir kanemici eli değmemiştir ( İşini hakkıyla yapan ustalarımızı tenzih ediyorum elbette)


Güncel resimler gelene kadar telefonumda olan resimlerden yukleyeyim. Cok fazla detay fotografı anca 2 kisi calısırken biraz fotograf cekme fırsatı bulabildim.

Motosikletimin ilk hali. 93 model R80 GS



İse ilk once fazlalıkları sokerek baslıyoruz.



Saseyi mat siyah istedigimden motor blogunu komple cıkartıyoruz.Hem boylece bloguda guzelce temizleyebilecegiz.



Saseye akrilik siyah ve mat vernik uygulaması



Blok tekrar yerinde.



Saftı soktukten sonra 2 bilyadan birinin dagıldıgını farkettik. Uzun bi arastırmadan sonra parca numarası ile amerikada bi satıcıya ulastım ve getirttim.Projenin en sıkıntılı sureci bu oldu benim icin.


MotoGuzzi kartelasından sectigim boyanın depoya uygulanmıs hali.



Jant ve miller de mat siyaha boyandıktan sonra lastik kalemi ile kucuk bi calısma :)



Tekrar birlestirme









İlk yaptıgım koltuk calısması. Tavuk kıcına benzedigi icin degistirme ihtiyacı hissettim :p





Amerikadan getirttigim gidon ucu aynalar



En buyuk eksigim olan ve yeni edindigim far :)





Ortalıkta dolanan kontagıma guzel de bir yer bulmus oldum boylece :)



Side plate aynı zamanda stop lambası



Elektrik bandı olmadan proje olmaz :bounce:



Elimde olan resimler simdilik bu kadar arkadaslar. Beni aşacagını dusundugum icin koltugu döşemeciye gönderdim su an :) 1.5 kisilik bir koltuk tasarlamayı planlıyorum. Onuda yaptıktan sonra Solo koltugu handmade deri calısmasıyla taclandırmak niyetindeyim :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Haftasonu çekime gitmeyi planlıyorum. Resime bogacagım burayı :p
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Yoktan var etmesen de, süper bir motor olmuş. Özellikle mat boya ve sarı yay çok başarılı. Tebrikler :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yoktan var etmesen de, süper bir motor olmuş. Özellikle mat boya ve sarı yay çok başarılı. Tebrikler :cat:

Haklısın galiba :) Yoktan var etme kısmı göreceli oldu biraz. İlk haliyle arasındaki fark bana o sekilde yansıdı sanırım. Tesekkurler :cat:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Maşallah elinize sağlık daha fazla fotoğraf istiyoruz
Böyle bir projeyi trafiğe çıkarmak için neler gerekiyor? Ruhsat plaka alabilmek için?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Merhabalar. Oncelikle tesekkur ederim.
Ben hali hazırda plaka ruhsat ve muayenesi olan bir motosiklet tercih ettim. Bundan sonraki projelerim için de aynı şekilde bir motosiklet tercih edecegim. Boylece yapmam gereken sadece trafikten motosikleti üzerime geçirmek oluyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende bayıldım eline sağlık...cafe reyzırları anlayamam ama seninki sanki orjinal fabrikasyon çıkışlı...sade..şık ve dikkat çekici...bunu bir festivale getir millet foto çekme yarışına girer...algıyada hitap ediyor...nostaljik filmlerden fırlamış gibi...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bende bayıldım eline sağlık...cafe reyzırları anlayamam ama seninki sanki orjinal fabrikasyon çıkışlı...sade..şık ve dikkat çekici...bunu bir festivale getir millet foto çekme yarışına girer...algıyada hitap ediyor...nostaljik filmlerden fırlamış gibi...

Gittigim mekanlarda insanların basına gecip incelemelerine, bolca fotograf cekmelelerine simdiden asinayım zaten :p Saka bi yana insanın gururu oksanıyor :)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Süper olmuş güle güle binin. Daha fazla resim ve sürekli güncelleme istiyoruz. Tadımlık verip bırakmayın böyle :D
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Çok güzel ve orjinal olmuş.Bakmaya doyamadım.Elinize sağlık.Yalnız aklıma bişey takıldı.Egsozun sıcaklığı herhangi bir sorun yaratıyor mu?Bir de diğer arkadaşların da söylediği gibi böyle güzel bir makinenin farklı açılardan çekilmiş değişik güzel fotolarını görmek isteriz.:)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Ellerinize saglik :D her sey hosuma gitti sadece ne kadar yapilamaz gibi gelsede bana koltugu biraz daha lastige dogru indirme sansiniz varmi motorun sase genetigiyle oynamadan :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

bende bayıldım eline sağlık...cafe reyzırları anlayamam ama seninki sanki orjinal fabrikasyon çıkışlı...sade..şık ve dikkat çekici...bunu bir festivale getir millet foto çekme yarışına girer...algıyada hitap ediyor...nostaljik filmlerden fırlamış gibi...

Bende honda titanlare ve mz lere yapilan cafe racerler hosuma gidiyo nedense :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Çok güzel ve orjinal olmuş.Bakmaya doyamadım.Elinize sağlık.Yalnız aklıma bişey takıldı.Egsozun sıcaklığı herhangi bir sorun yaratıyor mu?Bir de diğer arkadaşların da söylediği gibi böyle güzel bir makinenin farklı açılardan çekilmiş değişik güzel fotolarını görmek isteriz.:)
Yorumlar icin hepinize tesekkur ediyorum. Koltuga gelince saseye kaynak yapmadan daha alta almam mumkun degil malesef. O yuzden bu sekilde biraktim.

Farkli acilardan fotograflari bir kac gune yine burada bulabilirsiniz :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Harika olmuş.
Bu dizayn Cafe racer değil başka bir sınıfa giriyor.
Yanlış hatırlamıyorsam street kraker gibi bişey olması lazım :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Harika olmuş.
Bu dizayn Cafe racer değil başka bir sınıfa giriyor.
Yanlış hatırlamıyorsam street kraker gibi bişey olması lazım :)
Bahsettigin tarzi ilk defa duymakla birlikte 2 farkli motosikletten esinlendim. Bir tanesi cr dieri ise bobber. Hybrid diyebiliriz :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Merhabalar. Oncelikle tesekkur ederim.
Ben hali hazırda plaka ruhsat ve muayenesi olan bir motosiklet tercih ettim. Bundan sonraki projelerim için de aynı şekilde bir motosiklet tercih edecegim. Boylece yapmam gereken sadece trafikten motosikleti üzerime geçirmek oluyor.

Yoktan var ettiğim deyince sıfırdan tek tek parça topladınız sandım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst