- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Binbir emekle, sadece haftasonu 1 gün çalışarak yoktan var ettiğim hem cafe racer hem de bobber sularında gezinen tork canavarı arkadaşla tanıştırayım sizi.Henüz bir ismi yok zaten daha bitmedi de. Aktif olarak biniyor olsam da budur arkadaş demem 2 hafta kadar sürecek sanırım.
Bu arada motosikletime usta adı verilen hiç bir kanemici eli değmemiştir ( İşini hakkıyla yapan ustalarımızı tenzih ediyorum elbette)
Güncel resimler gelene kadar telefonumda olan resimlerden yukleyeyim. Cok fazla detay fotografı anca 2 kisi calısırken biraz fotograf cekme fırsatı bulabildim.
Motosikletimin ilk hali. 93 model R80 GS

İse ilk once fazlalıkları sokerek baslıyoruz.

Saseyi mat siyah istedigimden motor blogunu komple cıkartıyoruz.Hem boylece bloguda guzelce temizleyebilecegiz.

Saseye akrilik siyah ve mat vernik uygulaması

Blok tekrar yerinde.

Saftı soktukten sonra 2 bilyadan birinin dagıldıgını farkettik. Uzun bi arastırmadan sonra parca numarası ile amerikada bi satıcıya ulastım ve getirttim.Projenin en sıkıntılı sureci bu oldu benim icin.

MotoGuzzi kartelasından sectigim boyanın depoya uygulanmıs hali.

Jant ve miller de mat siyaha boyandıktan sonra lastik kalemi ile kucuk bi calısma

Tekrar birlestirme




İlk yaptıgım koltuk calısması. Tavuk kıcına benzedigi icin degistirme ihtiyacı hissettim


Amerikadan getirttigim gidon ucu aynalar

En buyuk eksigim olan ve yeni edindigim far


Ortalıkta dolanan kontagıma guzel de bir yer bulmus oldum boylece

Side plate aynı zamanda stop lambası

Elektrik bandı olmadan proje olmaz :bounce:

Elimde olan resimler simdilik bu kadar arkadaslar. Beni aşacagını dusundugum icin koltugu döşemeciye gönderdim su an
1.5 kisilik bir koltuk tasarlamayı planlıyorum. Onuda yaptıktan sonra Solo koltugu handmade deri calısmasıyla taclandırmak niyetindeyim 
Bu arada motosikletime usta adı verilen hiç bir kanemici eli değmemiştir ( İşini hakkıyla yapan ustalarımızı tenzih ediyorum elbette)
Güncel resimler gelene kadar telefonumda olan resimlerden yukleyeyim. Cok fazla detay fotografı anca 2 kisi calısırken biraz fotograf cekme fırsatı bulabildim.
Motosikletimin ilk hali. 93 model R80 GS

İse ilk once fazlalıkları sokerek baslıyoruz.

Saseyi mat siyah istedigimden motor blogunu komple cıkartıyoruz.Hem boylece bloguda guzelce temizleyebilecegiz.

Saseye akrilik siyah ve mat vernik uygulaması

Blok tekrar yerinde.

Saftı soktukten sonra 2 bilyadan birinin dagıldıgını farkettik. Uzun bi arastırmadan sonra parca numarası ile amerikada bi satıcıya ulastım ve getirttim.Projenin en sıkıntılı sureci bu oldu benim icin.

MotoGuzzi kartelasından sectigim boyanın depoya uygulanmıs hali.

Jant ve miller de mat siyaha boyandıktan sonra lastik kalemi ile kucuk bi calısma

Tekrar birlestirme




İlk yaptıgım koltuk calısması. Tavuk kıcına benzedigi icin degistirme ihtiyacı hissettim


Amerikadan getirttigim gidon ucu aynalar

En buyuk eksigim olan ve yeni edindigim far


Ortalıkta dolanan kontagıma guzel de bir yer bulmus oldum boylece

Side plate aynı zamanda stop lambası

Elektrik bandı olmadan proje olmaz :bounce:

Elimde olan resimler simdilik bu kadar arkadaslar. Beni aşacagını dusundugum icin koltugu döşemeciye gönderdim su an
Moderatör tarafında düzenlendi: