8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki kat giyiceğine 3 kat giyersin icabında üşümezsin.... 90 la gidiceğine 70le gidersin rüzgar yemezsin .... 300 km mesafe gidiceğine 150 km öesafelik bi yere gidersin , yolda çok sıkıntı çekmezsin.... al sana çözüm ortamı oluştu bile :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
mercuryhepat,
tırsmalı cesaretli konulara girmeyelim sen yeni tanışacaksın ama biz birbirimizin tırsma cesaret konularında tanıdık artık.çınarçığa,yağmur altında rivaya üşenmediysek bunada üşenmeyiz dimi:)

neyse keyfi yerinde olan gelir olmayanla bidahakine görüşürüz...

mondialci tamamdır hocam bekliyoruz,

(da modayamı tophaneyemi geliyosun?)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
valla ayarlayabilirsem bende tanışmak için gelirim ama ehliyet yok tabiki ancak otoyla gelebilirim zaten sabah ta bebek te olta sallamaya gidicem kısmet olursa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konu çok dağıldı dostlar , nerelere geldi yaaaa... :farao:
toparlayalım isterseniz şu şekilde; :) 08/10/05 Ctesi akşam 18:00 de Moda da bir grup toplanıp iftar yapıyor , bu arada tophanede de toplanmaya devam ediliyor, ardından Moda grubu Tophane ye akıyor , hep beraber nargileler - çaylar - kuşburunları vb ler içiliyor , sohbetlerin dibine vuruluyor.... :thumleft:

saygılarımla...... :bounce:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
arkadaşlar ben modaya geliyorum arabayla iftara, daha sonra tophaneye de gelmek isterim ama cumartesi köprü trafiğinde arabayla bunalıma girip intihar edebilirim bööökk bi trafik var, özür dilerim :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi benimle birlikte bir motorlu kuzenimde geliyor... listeye onuda dahil edebilirsin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
federal' Alıntı:
arkadaşlar ben modaya geliyorum arabayla iftara, daha sonra tophaneye de gelmek isterim ama cumartesi köprü trafiğinde arabayla bunalıma girip intihar edebilirim bööökk bi trafik var, özür dilerim :salut:

federalcim arabayla tophaneye gelmen(hemide karşıdan)bence senin için intihar olur...kabataş tophane trafiğini bir bana sor....daha gençsin...bir fenerbahçeli olarak senin iyiliğini istiyorum...daha göreceğimiz şampiyonlar ligi şampiyonlukları olacak...

kobayashi dostum kısmetse geleceğim...çaktırma ama fazla param yok...oyun oynayanlara bakarım...maksat muhabbet değilmi hacım yav...
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
mete_han, geliyon ha heyt be kim geliyomuş maksat muhabbet olsun :cherry: Kobayashi, tophanede benzinliğin arkasında ganyan bayiinini oldu bina da müşterim var sen gümrük yada taşımacılıkla mı uğraşıyodun ben de zırt pırt ordayım işimden dolayı :p :p :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm öölesine bi yazim dedim fotuma canlılık gelsin , ctesi tophanedeyiz milletttttttttttttttttttttt :flower: :flower: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forumu akşam bile boş bırakmıoruz abicim.... :cat: varmı bizim gibi hayırlı üye beah!!! :)

:bounce: :thumleft: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
24 saat işler forumlarımız durdurak bilmez vallahi çok aktifizzzz çokkkk :flower:
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
ya hakkaten öyle bi durum söz konusu helal olsun başka bişe demiyorum :cat:
ayrıca ehliyeti olmayan arkadaşlara duyuru benimde yok ama son 1 haftadır avrupa asya bırakmadım bi dünya yere gittim :pl: kimsenin bişe sorduğu yok :cherry: tırsmayın bence ( umarım bunu yazmak yanlış değildir :sunny: tabi bi sormak lazım mod lere ) napim ehliyetim yok diye yatsın mı güzelim motorum :santa: neyse mevzuya döneyim;
kobayashi arkadaşım tabii haber vercem aksi söz konusu değil konuşcam yarın bikaç yerle öğleden sonra burda seçenekler :cat: lütfen yani böyle tereddütleri barındırmayalım içimizde :p
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
:) valla miya ben de yaklaşık 9 ay kadar ehliyetsiz kullandım. Problem kimsenin sorması değil kaza yapmak oldu sadece :) öyle bir durumda direk olarak ayvayı yiyosun :cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
o konuda haklısın bikaç kere baya tırstım ama hep şansa yırttım :flower: umarım ehliyeti alana kadar böyle gider :queen:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
ben iftardan sonra gelecem.
iftar edecek olanlar listesi ona göre ayarlansın, bir karışıklık çıkmasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın forumcular!!! :queen:
yarın akşam 18:00de moda da , oradanda 20:30da tophanedeyiz.....!!!!!!!!!
:thumleft: herkes davetlidir.........!!! :flower:

NOT: Ben 19:30 da tophanede olacağım , direk oraya geleceklere duyurulur...

gelmeyene küseriz haaa :salut:
:bestmt:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
zpoint
bankadayım.

varmı durumda değişiklik?eklenen eksilen...

Colakoglu
dejavuVXR
Kobayashi
conqueror
biscuit + zeynep yinge
tuna_tour
peril
jameika34 + yenge
morpheus +kuzeni
ruzgarsevdalısı
burak786
federal (araba ile)
gaffar
mondialci
mete_han
miya
mertmertmert
mercuryhepat
freeozkan
scuba + yinge
zpoint
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
18:00 da modada buluşulduktan sonra iftar olayını nasıl nerde nedir yani?
bende gelmeye çalışcam artçımla beraber.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst