65 model jawa mı yeni bir motormu ??

Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
81
motor toplamak zevk işidir..hem seni fazla bir masrafa sokacağını zannetmiyorum..1996 da aynısından bende toplamıştım çanakkale de komple kromaj kaplatmıştık motora..

aa1965Jawa.jpg
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
arkadaşım ben jawa kullanan az sayıdaki kişilerden biri olarak derimki motor temizse uğraşmaya değer , yoksa hiç girme
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
tertııbım dogru soluyor varmı jawa kadar bı saglam 65 model jawamı cbr125 mı demıssın jawa nın 65 modelı bıle cbr ı dumana bogar:) arkadasım sen al jawayı bı bakıma sok bak dalgana dag tepe dere benım jawam derede de gıdıyor:) dınleme bas yeterkı depon dolu olsun nereye gıdersen gıt ama senın yerınde olsam style 350 alırdım ıyı dusun kararın ın jawa dan olması dılegımle jawanın fotoları beklıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen anlamassın tabi ...... Ne de olsa bayansın......

Motorculuk bu işte...Alıcaksın topluyacaksın uğraşıcaksın..... Ona emeğini ve sevgini vericeksin....




Muadillerinde javaya kafa tutacak varmıdır ki merak ediyorum....

Çok ufak bir değişiklikle 190 km yapan jawa biliyorum......

abı adanda yapmıslar 350 lık styl....resmını koycaktımda 1.6 mb oldugu ıcın koyamadım.....210 km yapıo...
ah bı de resmını görsenız...hemen cava alasınız gelır yanı....
arkadasınkı kesın 250 laserdır....

tertııbım dogru soluyor varmı jawa kadar bı saglam 65 model jawamı cbr125 mı demıssın jawa nın 65 modelı bıle cbr ı dumana bogar:) arkadasım sen al jawayı bı bakıma sok bak dalgana dag tepe dere benım jawam derede de gıdıyor:) dınleme bas yeterkı depon dolu olsun nereye gıdersen gıt ama senın yerınde olsam style 350 alırdım ıyı dusun kararın ın jawa dan olması dılegımle jawanın fotoları beklıyorum


tertip arkadas yenı motor almıoo....elınde zaten bı cava var... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
18
arkadaşım. orjinalliğini hiç bozmadan. yani yabancı bir parça takmadan motoru restore et.boya moya bişey yaptırma. orjinalliğini hiç bozma. sana edeceği fiatı söyleyeyim. hastasını bulursan eğer en az 10 000 ytl. ama satış konusunda sabırlı olacaksın. bekleyeceksin.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bencede java kardesim.makina saglamdır ama bazı pıratık arızaları olur.oda senin elinde.ama bence javaya binmeden gücü hissedemezsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede java kardesim.makina saglamdır ama bazı pıratık arızaları olur.oda senin elinde.ama bence javaya binmeden gücü hissedemezsin
evet abıcım cok dogru dedın...cavaya bınmeden gucunu bılemezsın....
bı ara ank mt gezıye gıderken bı arkadasın önunde gıdıyorum.....
durduk bı yerde bana dedıkı..yaw dedı senı 138 le gıderken gördum dedı....
nıye sasırdınkı....daha onun 160 a kadar yolu var dedım....
ustune bınmeden bılemezsın abıcım....:wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bizimde Alaşehirde eniştede alman yapımı klasik bi motor vardı işallah satmamıştır ya.Manisaya gidersem bi bakayım o motora iyi hatırlattınız.:)
Eski motorları sürmesinin zevki başka oluyor:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer daha az eziyetle motosikleti öğrenmek istiyorsan;
daha az yaksın daha güzel görünsün diyorsan cbr al sorun yaşamadan bin..

yok paran ve imkanın varsa, az biraz da yeteneğin varsa bence jawayla uğraş..

asıl tavsiyem ise ikisini de alman.. amcanda yatıyormuş zaten ucuza kapatırsın. iyice motosiklet konusunda neyin ne olduğunu da öğrendiğinde güzelce yaptırıp kız gibi gezersin. hem artık maldan anladığın için jawan gözünde bir kat daha değerli olur.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Arkadaşlar dün amcamın deposundaki jawa yı gördüm ve fena halde ona takıldım. Babamın dediğine göre 65 model. ustundeki butun parçalar ( tekerlekler dahi ) hala orjinalleriymiş. Onu garajdan cıkarıp bi bakıma soksammı daha hoş olur yoksa yeni bir cbr125 mi alsam daha iyi olur ??
Amcandan motorun durumunu öğren neden depoya kalkmış bir arızası mı var yoksa çalışır durumda mı kalkmış depoya? Eğer ruhsatı falanda varsa kaçırma derim ben.
kafa göz yarmaa kesin niyetlisin galiba.
hala kaynak tutacak vaziyettemi ki o nesne
Eh en azından bu motorlarda kaynak yapacak kadar sağlam ve kalın şasi var. Şimndikiler gibi bükme profilden değiller.
İşte sorun orada. Motorlarla ilgilenmeye daha yeni başladım. Ege bölgesinde jawa servisi muğla ve denizli de varmış. Şimdi o motoru çeşmeden kaldırıp muğla yada denizliye getirmek çok zor. Ustelik çalışıp çalışmayacağıda mechul. Ama ne bileyim gozum onda kaldı.
Jawa yı tamir edecek usta her yerde bulunur, heleki İzmirde olmaması mümkün değil. Daha iyi araştır bence!
Yazacak kelime bulamıyorum, siz de böyle düşünüyorsanız bundan sonra üç maymunu oynayacağım ben.. İlk Mete abi de hayal kırıklığı yaşadım, şimdi de sende, yazıklar olsun size....

Motorculuğun ne olduğunu senden mi öğreneceğim ben, kelimelerimi tüketmeme değmezsin..

Dishy yazacak kelime bulamadığın zaman yazma istersen. Bilip bilmeden her konuya cevap veriyosun. 42 yaşında motora binilir mi demişsin benim motorum 51 yaşında napayım çöpe mi atayım? 42 yaşıdaki motora binilir hemde bir 42 sene daha binilir.
Arkadaş bunu zaten amcasından alacak belki para bile vermeyecek. CBR 125 e verecğin paranın çeyreğiyle bu motor ayağa kalkar.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
klasik bir adamsan java sportik bir adamsan cbr ama yinede tercih senin bana kalsa her ikisinide kullanırım
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ben olsam jawayı secerdım walla az bıraz masrafla saglam bı makıne olur benım babamda da jawa laser vardı bı zmanlr bence jawayı topla derım ben
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
22
peki bu java ne zmandır yatıyorki o kadarmı kötü durumu...bence bi el at derim... uğraşmak gerçekten zevk işi...

20 senedir felan yatıyormus. Çünkü ben hiç kullanıldığını gormedim. yatmasının sebebide buyuk ihtimalle bi hasar yaptı. babam ve abilerine yaptırmak zor geldi. Baska nedeni olamaz

selam,
eger Java 65 model ise ve Siz satmayi düsünüyor saniz! ben aliciyim!!

Satmayı düşünmüyorlar sanırım. ben istedim ona bile pek yanasmadılar ama ben o motoru alıcam. baska yolu yokk...

motor toplamak zevk işidir..hem seni fazla bir masrafa sokacağını zannetmiyorum..1996 da aynısından bende toplamıştım çanakkale de komple kromaj kaplatmıştık motora..

aa1965Jawa.jpg

dostum işte buu yatan motor buuu. yanlız tekerleri farklı. ama bu motor..:queen::queen:

tertııbım dogru soluyor varmı jawa kadar bı saglam 65 model jawamı cbr125 mı demıssın jawa nın 65 modelı bıle cbr ı dumana bogar:) arkadasım sen al jawayı bı bakıma sok bak dalgana dag tepe dere benım jawam derede de gıdıyor:) dınleme bas yeterkı depon dolu olsun nereye gıdersen gıt ama senın yerınde olsam style 350 alırdım ıyı dusun kararın ın jawa dan olması dılegımle jawanın fotoları beklıyorum

Yeni jawa almayacaım arkadaslar. Ama bugun deponun anahtarını alabilirsem gidip eskisinin fotosunu cekicem.

Eğer daha az eziyetle motosikleti öğrenmek istiyorsan;
daha az yaksın daha güzel görünsün diyorsan cbr al sorun yaşamadan bin..

yok paran ve imkanın varsa, az biraz da yeteneğin varsa bence jawayla uğraş..

asıl tavsiyem ise ikisini de alman.. amcanda yatıyormuş zaten ucuza kapatırsın. iyice motosiklet konusunda neyin ne olduğunu da öğrendiğinde güzelce yaptırıp kız gibi gezersin. hem artık maldan anladığın için jawan gözünde bir kat daha değerli olur.

motor ile ilgilenmeye yeni başladım. vitesli ne motor ne de araba kullandım. yani ilk kez kullanıcam. ama ehliyet sınavım war. heralde kursta öğretirler vitesli motor nasıl kullanılıyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
22
motor toplamak zevk işidir..hem seni fazla bir masrafa sokacağını zannetmiyorum..1996 da aynısından bende toplamıştım çanakkale de komple kromaj kaplatmıştık motora..

aa1965Jawa.jpg

dostum bu motor hakkında biraz bilgi verirmisin. motor gucu toparlaması sana ne kadara mal oldu gibi şeyler...
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
1
klasik jawa

arkadaşlar yedek parçasını bulabiliyorsanız hemen alın derim hele de 350 ogar olursa sonradan kare cz ya da kalifornia motoru koyuyorlar ama ben fabrikanın koyduğu o yılın motoru olursa daha zevkli olduğu inancındayım o sihirli sesin tadı hangi motorda var yeterki silindir gömlekleri ve pistonlar orj.ve eski bir usta toplasın kazasız günler dilerim
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Hortt topik yav hiçmi okumuyorsunuz :) 2 sene önce sormuş arkadaş toplamışsa çoktan toplamıştır toplamamışsa da CBR ı almıştır belki büyütmüştür bile :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beat almış.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst