600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Yeni motosikletine çok sevindim kazasız belesız günlerde güle güle kullan.:cat:Ankara'ya gelipte Ankara MT 'ye uğramadan yangından mal kaçırır gibi kaçıp gitmenede üzüldüm.:farao:Bir bardak çayımızı içerdin açsan doyururduk. Üstünede motosikletinin tatlısını yerdik:cherry: bunu saymıyoruz.Haberin ola AnkaraMT ye tatlı borcun var:bounce:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
14
güle güle kullan dostum kazasız belasız sürüşler dilerim dilersen irtibata geç bendeki kardeşiylede birlikte fotolar çekeriz :p
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Yeni motosikletine çok sevindim kazasız belesız günlerde güle güle kullan.:cat:Ankara'ya gelipte Ankara MT 'ye uğramadan yangından mal kaçırır gibi kaçıp gitmenede üzüldüm.:farao:Bir bardak çayımızı içerdin açsan doyururduk. Üstünede motosikletinin tatlısını yerdik:cherry: bunu saymıyoruz.Haberin ola AnkaraMT ye tatlı borcun var:bounce:

Evet haklısın valla, yeni motor şerefine tatlı ısmarlamalıyım :) O yolu bi daha bu motorla alırmıyım bilmem ama yolum o taraflara bi şekilde düşerse en güzelinden bi baklava ısmarlarım artık :) Yada Ankara MT istanbula gelirse, tatlılarınız benden :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun , isminiz seza"h"i mi :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun. Allah borçlarını tez zaman da ödemeyi nasip etsin....
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Olay şöyle: neredeyse bir aydır bu renk arıyorum, 2.ellere bakıyorum vs. En son bi 2nci el buldum motoru görcem, eleman satmaktan vazgecti vs derken istanbul dısı bayilerede soriyim bari dedim. Ankara Honda Efeyi aradım. "Alo, abi 600rr hannspree varmı?" "evet var." " tamam aldım ben onu hemen ayır." :)

sbh ilk ucakla ankara gidersin ve aynı gün alıp geri dönersin :)

yaklaşık ekstra maliyet: 85 ytl ucak+12 ytl otoban+70 ytl benzin+20ytl yemek su vs.=187 ytl :)

haa bu arada 21bin ytl bayıldım :) + plaka masrafıda cepten.o da 282 ytl tuttu bende battım bakalım nası ödiycem, allah kuvvet versin, aminn :)

Hocam 550 km yolda 70 lira benzin yaktı ise çok iyimiş _?

bu arada sen 100-110 la gitmişsin. Biz uzun yolda hep o hızda gidiyoruz :)
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hocam 550 km yolda 70 lira benzin yaktı ise çok iyimiş _?

bu arada sen 100-110 la gitmişsin. Biz uzun yolda hep o hızda gidiyoruz :)

Rodajda bir motorun böyle yakması hakkaten benimde dikkatimi çekti.

Yüksek cc'li makinalar yürüdükten sonra sakin kullanılırsa fazla yakmıyor galiba.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi hayırlı olsun çok güzel bir makina allah herkese nasip etsin :rendeer:
bana da nx4 falcon nasip etsin :cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
Hayılı olsun kardeş.Güle güle kullan.Allah kazalardan belalardan korusun.motorun fıstık gibi ona gözün gibi bak haaa!:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
VAAY once 600rr ın hayırlı olsun kardes kazasız belasız surusler dılerım--rodajı uzun yolda yapman cok ıı olmus dedıgın gıbı yarı rodajı bıtırmıssın..o makına altındayken yolda hız yapmamak ımkansız gıbı ama sana helal olsun sabretmısın:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
hayırlı olsun hocam. Allah ne sana ne de motoruna bi kaza bi musibet getirmesin.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız nice kilometreler dilerim...
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
hayırlı ugurlu olsun , isminiz seza"h"i mi :cherry:

Sezahi olsa tam olacaktı :) Ama ismim Burak. Bir önceki motorun plakası BU idi :(

Rodajda bir motorun böyle yakması hakkaten benimde dikkatimi çekti.

Yüksek cc'li makinalar yürüdükten sonra sakin kullanılırsa fazla yakmıyor galiba.

1000km bakımına hayırlısıyla girdik. Artık 11-13bin devirleri görür oldum, feci yakıyor alet :) Kawasaki Er6F'i arar oldum vallahi :) 20 ytl'lik benzin koyardım, 150km giderdim. Bunda 20 ytl'lik benzinle 50-70km gitsem iyi :) Ama rodajı süper oldu. 1000km boyunca bir kez bile 6bin devirin üzerine çıkmadım. Şimdi acısını çıkarıyorum :) Bu arada 1000km bakımı da 108 ytl tuttu, ilgilenenlerin dikkatine.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst