600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
abi ya o motorla ankara - istanbul kaç litre yaktı

70 ytl yani 20 litre civarı. yaksın yakabildiği kadar canı sağolsun onun :cherry:

smsn dikkat et sakın dışarda falan koyma Allah korusun çalınırsa evlat acısı gibi koyar aman deyim kaskosunuda ihmal etme eniştemin 1000 rr ı çalınmıştı http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/16525-kayip-honda-cbr-1000-rr-2006-a.html
bulamadı 19 bin ytlye aldığı motoru 1 yıl kullandı çalındı kaskodan çalınınca 19 bin ytl tekrar aldı :mrgreen:

güvenliği olan sitede oturuyorum ve motor güvenlikçinin 2m ilerisinde tam gözünün önünde her zaman kilitli duruyor. ordan çalınma ihtimali düşük ama dünya hali tabi belli olmaz, eşeği sağlam kazığa bağlamak lazım. dışarda gezerken bi yerde durursam da hep gözümün önünde durur hayatta göremeyeceğim yere bırakmam, en kötü gider kapalı otoparka koyarım, 5-10 neyse veririm ama kafam rahat olur :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
banada alsana bitane:queen:

allah kazasiz belasiz gitmek nasip etsin,tekerin yere bassin:rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
yeni motosikletin hayırlı olsun. ne diyim kıskanmamak imrenmemek elde değil. umarım bigün bende bunun gbisine binebilirim.
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
yeni motosikletin hayırlı olsun. ne diyim kıskanmamak imrenmemek elde değil. umarım bigün bende bunun gbisine binebilirim.

Dostum, nazar etme ne olur çalış seninde olur :) şaka bir yana, Allah sanada gönlünden geçen motoru nasip etsin. Daha güzelleri senin olsun inş.. :cherry:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
hayırlı olsun kazasız surusler dilerim 600 makineyle 90-110 gitmekte iy dayanmıssın
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Burak hayırlı uğurlu olsun yeni motorun.nasıl alışabildinmi?zorluk çektinmi er6 dan sonra??
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Abi gidip istanbul dan uçakla trink 21 kaat keş parayı ankara da bayılmandan ve gelirken o motorla 60-70 le gelmenden anlaşılıyor ki sen bu motoru az daha almasan aklını kaybetcekmişin:mrgreen:

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin inşallah motor dilediğin gibi açılır doya doya reno tokatlarsın artık:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
7
Hayırlı olsun,kazasız inş. Bende aynısını(HANNSPREE) aldım. 2000 KM oldu.Bu renk için çok düşünmştüm ama iyikide bu rengi almışım.:cat:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
48
:cat:Kardeş Allah kazalardan belalardan esirgesin nazarlardan saklasın:)Güle güle iyi günlerde kullanasın inşallah:wiinkk:Ama kask sanki ne biliim çiçek miçek bozmasın seni:queen:Şaka bi yana da Sofuoğlu motosiklete Sofuoğlu kaskı yakışırdı hani:wiinkk: Neyse fazla traş cildi bozar tekrar güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
köprüde karşılaştık seninle gece geç saatte . yanına gelen kırmızı naked bendim (:) ama o köprünün üstündeki RR senmiydin ?
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Alarm taktir dostum ben aldigim hafta taktirdim , inan cok buyuk etkisi var. Bir kac defa site altinda sesini duydum ayni sekilde guvenlikli ve zincir ile bagli olmasina ragmen baktim cocuklar brandayi kaldirmaya calisiyorlar meraktan . ama sana haber veriyor bu onemli bence.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Aye geldi ilk mesajdan sonra Ankara dönüşü muhabbetinizle aklıma.O sizden biraz daha yavaş gelmişti sanırım.:mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Bir motorcu icin gayet normal bir davranıs, dogal karsiladım...

İyi gunlerde kullan...:wiinkk:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı uğurlu olsun allah güzel ve sorunsuz günlerde kullanmak nasip etsin:cat:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
köprüde karşılaştık seninle gece geç saatte . yanına gelen kırmızı naked bendim (:) ama o köprünün üstündeki RR senmiydin ?


evet o bendim sanırsam :) bi daha denk gelelim beraber gezelim :)

Hayırlı olsun,kazasız inş. Bende aynısını(HANNSPREE) aldım. 2000 KM oldu.Bu renk için çok düşünmştüm ama iyikide bu rengi almışım.:cat:

hayırlı olsun, güle güle kullan beraber gezelim :cherry:

Burak hayırlı uğurlu olsun yeni motorun.nasıl alışabildinmi?zorluk çektinmi er6 dan sonra??


tesekkürler selim. valla kawasakiden sonra süper geldi, cok zorluk cekmedim. inanılmaz bir alet. frenler cok güclü, ön frene 2 parmağınla bile bassan zınkkkk diye duruyo alet. gaz kolu cok tehlikeli :cherry: virajları alışı o kadar rahat ki, nerdeyse kendi alıcak virajı sen keyfine bakıcan :p 2 silindirlinin titresiminden sonra cok konforlu geldi bana sadece race sürüş tarzı yoruyo insanı, hele birde 400km yol yapınca resmen bileklerin tutmaz oluyor :cherry: tavsiye ederim, sanada alalım bidane :) ertech satmayı düşünüyormuş, kendisiyle bi görüş istersen.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst