- Katılım
- 14 Nis 2007
- Mesajlar
- 154
- Konu Yazar
- #41
abi ya o motorla ankara - istanbul kaç litre yaktı
70 ytl yani 20 litre civarı. yaksın yakabildiği kadar canı sağolsun onun :cherry:
smsn dikkat et sakın dışarda falan koyma Allah korusun çalınırsa evlat acısı gibi koyar aman deyim kaskosunuda ihmal etme eniştemin 1000 rr ı çalınmıştı http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/16525-kayip-honda-cbr-1000-rr-2006-a.html
bulamadı 19 bin ytlye aldığı motoru 1 yıl kullandı çalındı kaskodan çalınınca 19 bin ytl tekrar aldı :mrgreen:
güvenliği olan sitede oturuyorum ve motor güvenlikçinin 2m ilerisinde tam gözünün önünde her zaman kilitli duruyor. ordan çalınma ihtimali düşük ama dünya hali tabi belli olmaz, eşeği sağlam kazığa bağlamak lazım. dışarda gezerken bi yerde durursam da hep gözümün önünde durur hayatta göremeyeceğim yere bırakmam, en kötü gider kapalı otoparka koyarım, 5-10 neyse veririm ama kafam rahat olur :cherry:
Son düzenleme: