600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hacı cidden bişy sorjam.hiç basmadınmı.yani 160-170 bile çıkmadan mı geldin?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210



Hayırlı olsun güle güle kullan... Allah kaza bela göstermesin...:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tebrik ederim ; Baya uzun bi yol katetmişsin Tabi haliyle biraz zulmü olcak :cherry: bu arada Rize de birisi de almıs bunun aynısını :) Bazan hızla geçiyo beni cok üzülüyorum :pale:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin.
Malum 550 ytl maaş ilen sadece bakarız :)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
motor cok güzel allah kaza bela vermesin 21 lira kısmına hiç girmiyorum valla helal 21 lira motora vermeye allah daga cok versin inş.
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Hayırlı olsun, allah nazardan saklasın. ağız tadıyla binmek nasip etsin

tesekkürler arkadaşım. Allah hepimize kaza bela yüzü göstermesin. Toplaşalım da gezelim yahu, yeni motor şerefine çaylar bendennnnnn :cherry:

hacı cidden bişy sorjam.hiç basmadınmı.yani 160-170 bile çıkmadan mı geldin?

dostum valla 400km boyunca 110u hiç geçmedim, reno9 beni sollarken içindeki veletler nası gülüyor ama yinede basmadım :) önemli olan rodajın düzgün olması. 1000km bakımından sonra göreyim ben reno9'u :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun....

Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Bu rengine bayılıyorum... :p Nazar değmesin...

Motosikletdaşım oldu...... :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Plakaya gozum takildi sahane motor ayrica , 34 Sessiz Zehirli Hizli 43 Guzelmis. Her gun ilk gunku gibi heycanli binmek nasip olsun:)
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Hayırlı uğurlu olsun....

Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Bu rengine bayılıyorum... :p Nazar değmesin...

Motosikletdaşım oldu...... :cherry:

bende bayıldım hemen koşup gidip aldım :) artık beraber gezicess :cherry:

işte bu da kaskım, yurtdışından yani www.ebay.com dan aldım, yarı fiyata geldi.

ELIASTC3-300.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Motorun hayırlı uğurlu olsun :rendeer: rengi çok güzelmiş :cat:, allah kaza bela vermesin :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst