Hayırlı olsun, allah nazardan saklasın. ağız tadıyla binmek nasip etsin
hacı cidden bişy sorjam.hiç basmadınmı.yani 160-170 bile çıkmadan mı geldin?
Hayırlı uğurlu olsun....
Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:
Bu rengine bayılıyorum...Nazar değmesin...
Motosikletdaşım oldu...... :cherry:
Plakaya gozum takildi sahane motor ayrica , 34 Sessiz Zehirli Hizli 43 Guzelmis. Her gun ilk gunku gibi heycanli binmek nasip olsun[/QUOTE
Sessiz yerine Saldırgan desek daha mı iyi olur sanki :wiinkk: