- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
CB1000 satilmiyor mu Turkiye'de?:silent:
gören cennetlik göremeyen bin pişman :mrgreen:
CB1000 satilmiyor mu Turkiye'de?:silent:
O zaman en iyisi naketlar diye oy kullan aYe
Kaskolattığında motoru bir çarpmada pert, al paranı güzel güzel![]()
O zaman en iyisi naketlar diye oy kullan aYe
Kaskolattığında motoru bir çarpmada pert, al paranı güzel güzel
Gerçi hepsi perte çıktı ama, Z750 ikiye ayrılmıştı ben onu görsel olarak tek geçerim :mrgreen:
Ertekinn nerdesiinnnnnnn
ya konu rr felan değilmiydi neden patlama mevzularına geldik
ne güzel hayaller kuruyordum bende olsada gezsek diye![]()
Patlama muhabbeti guzel bence.
Sabrederseniz guzel bir patlama hikayesi de belki ben anlatabilirim.
Bu hikayede patlayan benim ama ben gormedim.
Gorenler anlatti.
Ben gozumu açtigimda aradan 3 gun geçmisti.
Kayitlar tamamen silinmis bende.
Bu nedenle baskalarinin yalancisi olma ihtimalim var.
Dur ben bir bardak daha doldurayim geliyorum.:bounce:
Olmamı gulüüüm
Tazeleyelim gülelim bari azcık; Numuneden ilginç ertekin manzaraları
![]()
ya konu rr felan değilmiydi neden patlama mevzularına geldik
ne güzel hayaller kuruyordum bende olsada gezsek diye![]()