600FA(Hornet) yada 600 RR mı, 1000 RR mı mı?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    69

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben Z750(hornet yerine saydım), 1000RR ve 600RR'ı pertsel açıdan kıyaslayım size;

Baktım Ertek dakkasında hastaneye kaldırılmış bari Z750'si çızılmasın çekiciye yüklemeye yardım edeyim dedim, adamlara bırakın bırakın diye bağırdım, motoru tuttum kaldırdım, bi baktım bida baktım attım yere tamam alabilirsiniz dedim.:p

600RR'ın yanına ulaştığımda da Mustafa dakkasında hastaneye kaldırılmıştı, motora baktım baktım, motor 888 olmuş ama ben bunu sürerim dedim.

Atladım üstüne sol şeritten yola çıktım gidon düzken 5-6 metrede en sağ şeride geçti motor. Verdim kontrayı yengeç gibi yan yan gittim, arka tekerin her turunda bir de kazıklama arka fren oluyor malum kırılan arka çatal ve jantla beraber diskte yamulmuş, böyle cıykkk gıjır gıjır gıjır cıykkkk gıjır gıjır gıjır cıyyykkkkkkk diye sesler çıkarıp yan yan giden bi model... teminatör gibim, 500mt gitti gitmedi baktım o da olcak iş değil, servis aracını çağırdım.

Sonra bir gün 1000RR'la yukardaki Mustafa ve Boy'un önünde 1000RR'la beşiktaşta patladım, akşam karanlığı kaza şoku çatlak çutlak kırık kaburga felan insan önünü pek net göremiyor, sağolsun ben kıçımdaki tozu temizler ayana kıçım ne kadar yandı estetik açıdan geleceğim ne durumda kontrolü yaparken Boy motorumu kaldırıp ayaklığa almış.

Gittim bindim üstüne, sürerken bi bak dedim arkadan mustafa nasıl görünüyor "ooo süper abi" dedi, iyi dedik çıktık, 250-280 beşiktaştan kartala geldim. Binanın içine motoru soktum ışığın altında bir baktımki arka tekerle ön teker arasında 45 derece açı farkı var.
Bu Mustafa arkama bak abi nasıl diye sorduğumda "ooo süper" derken nereme bakıodu bilmiorum artık.

Şimdi bunları kıyaslayınca net bir şey söylemek çok zor hepsinin zevki gerçekten bambaşka.:queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
O zaman en iyisi naketlar diye oy kullan aYe
Kaskolattığında motoru bir çarpmada pert, al paranı güzel güzel :p

Adı geçmişken hatırlamayanlar ya da görmeyenler için :p
spa0104ed2.jpg
[/IMG]

Gerçi hepsi perte çıktı ama, Z750 ikiye ayrılmıştı ben onu görsel olarak tek geçerim :mrgreen:
Ertekinn nerdesiinnnnnnn
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
O zaman en iyisi naketlar diye oy kullan aYe
Kaskolattığında motoru bir çarpmada pert, al paranı güzel güzel :p
Gerçi hepsi perte çıktı ama, Z750 ikiye ayrılmıştı ben onu görsel olarak tek geçerim :mrgreen:
Ertekinn nerdesiinnnnnnn

Şimdi çarpmadan çarpmaya fark vaRR...

Ben biraz daha gayret göstersem partner ikiye bölünecekmiş :p Benimde en iyi pertim bu oldu diyebilirim :p :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Ulen 3 defa pertek pertek pertek desek çantamdan çıkacak . Ne bu hız abi :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
:mrgreen: Hızlı olmak istiyorummmmmm.......

Akserelemek istiyorummmmmmmm........ loto çıktı mı sana cidden :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gerçi yeri gelmişken söyleyim, favori pertim GKN'nin son kazası, her açıdan çok estetik bir patlama.

Birde Boy'un 1000RR'la çay bahçesinde patlamasını unutamam, motorla havada dönerek rövaşatayla vurduğu koskoca bank uçup cami duvarında parçalandıydı.

Çok estetikti, asla unutamam.

Tabi bu kazaların sonucunda kimsenin ciddi bir sağlık sorunu yaşamamış olması bunları güzel yapıyor.

Allah öbür türlüsünden hepimizi korusun, amin.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
ertekuploadpp6.jpg

Aman aman.. Gene kazalar yapacağız tabi ama hepsi böyle güler yüzle sonlanır inşallah.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çiçennnnkkkkkk nerden buldun bu fotoyu beaaa :)

En kötü kazalarımız böyle olur inşallah... Ne geceydi... :)

:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çiçekcim bu pertekinin seruma kan verdiği foto yok mu.:queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Olmamı gulüüüm
Tazeleyelim gülelim bari azcık; Numuneden ilginç ertekin manzaraları :p

ertek4jy4.jpg


sedyeawp3.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ya konu rr felan değilmiydi neden patlama mevzularına geldik
ne güzel hayaller kuruyordum bende olsada gezsek diye :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
serum kanıma karışacağına kanım seruma ilerliyordu büyük bir kararlılıkla. :cherry:

Allah'a bin şükür büyük bir kazadan böyle kurtuldum....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Patlama muhabbeti guzel bence.:)
Sabrederseniz guzel bir patlama hikayesi de belki ben anlatabilirim.
Bu hikayede patlayan benim ama ben gormedim.:)
Gorenler anlatti.:p
Ben gozumu açtigimda aradan 3 gun geçmisti.
Kayitlar tamamen silinmis bende.
Bu nedenle baskalarinin yalancisi olma ihtimalim var.
Dur ben bir bardak daha doldurayim geliyorum.:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baştan sona okudum filim gibi geldi allah üzücü kaza bela vermesin...
Ne alırsanda hayırlısı olsun...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Patlama muhabbeti guzel bence.:)
Sabrederseniz guzel bir patlama hikayesi de belki ben anlatabilirim.
Bu hikayede patlayan benim ama ben gormedim.:)
Gorenler anlatti.:p
Ben gozumu açtigimda aradan 3 gun geçmisti.
Kayitlar tamamen silinmis bende.
Bu nedenle baskalarinin yalancisi olma ihtimalim var.
Dur ben bir bardak daha doldurayim geliyorum.:bounce:

Uzun sürecek kanımca ben de bir kahve koyup geleyim kendime:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Olmamı gulüüüm
Tazeleyelim gülelim bari azcık; Numuneden ilginç ertekin manzaraları :p

ertek4jy4.jpg

Kaza sonrası beyni nurlanmış, ayrıca cigerleri insan sevgisiyle dolmuş, hoş insan niye erkek orasını bilmem, genel bir tercih midir kazanın şokuylamıdır artık orası özel hayat.:p

ya konu rr felan değilmiydi neden patlama mevzularına geldik
ne güzel hayaller kuruyordum bende olsada gezsek diye :p

Senin şimdi patlama fotoğrafında yoktur.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst