600FA(Hornet) yada 600 RR mı, 1000 RR mı mı?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    69
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Patlama muhabbeti guzel bence.:)
Sabrederseniz guzel bir patlama hikayesi de belki ben anlatabilirim.
Bu hikayede patlayan benim ama ben gormedim.:)
Gorenler anlatti.:p
Ben gozumu açtigimda aradan 3 gun geçmisti.
Kayitlar tamamen silinmis bende.
Bu nedenle baskalarinin yalancisi olma ihtimalim var.
Dur ben bir bardak daha doldurayim geliyorum.:bounce:

ooo adaş sendemi buradasın

Şii çaktırma ben misilleme olsun diye açmıştım başlığı..
Aramızda ama haa :wiinkk:

:p

ama ama ama olmas yaa :salut::p

Kaza sonrası beyni nurlanmış, ayrıca cigerleri insan sevgisiyle dolmuş, hoş insan niye erkek orasını bilmem, genel bir tercih midir kazanın şokuylamıdır artık orası özel hayat.:p



Senin şimdi patlama fotoğrafında yoktur.:mrgreen:

motorla yok arabayla sağlam olan 1 tane war ondada resim yok :mrgreen:
bmw 325le s virajının köşesinde tep taklak duruyordum öylecene
dua ediyorumki 2 gün öncesinde o kadar para versemmi vermesemmi derken sparco koltuk almıştım bu uzun boyumla bile kafamı vurmadım tavana ama başımda anısı vardır :mrgreen: küçükken kalorifer peteğine koyduğum yeri bi daha yardım
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Patlama muhabbeti guzel bence.:)
Sabrederseniz guzel bir patlama hikayesi de belki ben anlatabilirim.
Bu hikayede patlayan benim ama ben gormedim.:)
Gorenler anlatti.:p
Ben gozumu açtigimda aradan 3 gun geçmisti.
Kayitlar tamamen silinmis bende.
Bu nedenle baskalarinin yalancisi olma ihtimalim var.
Dur ben bir bardak daha doldurayim geliyorum.:bounce:

Vay vay vay kaçırmam ben bunu, bi kahvede ben yapıp geliyorum.

Aklıma gelmişken pertekin'in çişlerini Komtan'a taşıtmıştık, öyle herkes heves eder bu modluk işlerine ama zor be abi... valla çekilcek pislik değil.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sohbetinizi izlemek güzeldi ama herkes biryerlere kayboldu yada uyuyakaldı sanırım hepinize hayırlı geceler...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
He valla yaptım gayfemi coq abi yok etrafta.
Ama daha sıcak içemiyorum beklemedeyim :mrgreen:

O sırada arşive, başka kaza fotolarını gün yüzüne çakırtma amaçlı göz atayım barim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bekleyecez mecbur, Coq bu.... içtikçe yazar yazdıkça içer... adam keyif adamı.:mrgreen:

En son eyfelden sarkıp motor fotosu çekecem diye düştüydü 3 gündür belini doğrultupta foruma bakamıodu, o derece:p

Bu başlığı bile kaçırdı yani...;
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/34335-lanet-olsun-sana-po-3.html

dur şimdi konuya başka konu karıştırma önce bi yazsın aklını bulandırma adamın :queen:

boy bile bi daha bakmamış saten boyla çiçeen bi yazısına alıntı yapıp baya yazmıştım ama kimse tınlamamış sanırım boş yazmış gibi oldum...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
:p

Anlatayim o zaman.
Sonra yatacam.:)

Gerçi çok patladim ama bu en aptalca olanidir.(belki de degil):)
(Olay Turkiye'de geçiyor)
Zamanin birinde (ki bu zaman her halde bir 10-15 sene oncesine tekabul eder),
motosiklet one çok dalmaya basladi diye kadrolu teknisyenim, tamirci Hayati'ye sunun on amortisorlerin yagi geberdi galba, tamamlayalim diye motoru biraktim.
O da saolsun elindeki butun yagi amortisore bosaltmis.
Ben motoru alip gezmeye çiktim.
Motosiklette bir tuhaflik var.:silent:
en ufak tumsekte on teker havada gidiyorum.:)
Donup hemen yagi bosaltmam lazim ama mevzu hosuma gitti.:p
Boyle hoplaya ziplaya teker yapa yapa geziyorum.
Motora mukayet olmak zor ama hosuma gidiyor.
Bir zaman sonra alismisim herhalde amortisorlerin yaginin basima nasil bir bela açacagini unutup, yeni asfaltlanmis bir yolda gaza asildim.
Yol kaymak gibi, ben uçustayim.
Allah'tan daha ne isteyeyim.
Aslinda isteyecek bir sey vardi ve Allah ben istemeden verdi.
Sagimdan canavar gibi bir hatun belirdi.:)
Ben de kafami hatundan yana çevirdim.(Evet tipik Turk erkegi davranisi)
Biraz fazla hizli oldugum için hatunu ancak bir kaç saniye gormusumdur.
(Hiyar herif. Gordun de ne oldu):)
Kafami yola tekrar çevirdigim de bir karartiya hizla daldigimi hatirliyorum.
Gozumu açtigim da annem basimda agliyordu.:pale:
Ilk sozum motoru naaptiniz olmus.:)
Gerisini gorgu taniklarindan dinleyelim.

1. Tanik: Biz kahvenin onunde oturuyorduk. Bu arkadas birden onumuzde belirdi.Sonra kus gibi havalandi. Ben havada 7 takla attigini saydim. Sonra sogan çuvali gibi yere dusup, pofff diye bir ses çikardi.
2. Tanik: Arabayla giderken birden bu arkadasin onumde uçtugunu gordum. Sonra yere dustu. Ona çarpmamak için sola kirdim. Elektrik diregine o yuzden çarptim.
3. Tanik: Sokak lambalarini degistiriyordum. Birden bir gurultu ve sarsinti oldu. Kendimi yerde buldum. Gozumu açtigimda bu hiyarla ayni odada yatiyorduk.
4. Tanik:Arabayi daha yeni park etmistim. Sag taraftan çantami aliyordum.Birden bir motosikletin uçarak uzerime geldigini gordum. Arabami kim odeyecek?

:mrgreen:

Sonradan olay mahallin de ne olup bittigini anlamak için bir arastirma yapildi tabii.
Yol yeni asfaltlanmis.
Tabii klasik Turk belediyeciligi, asfalt ustune asfalt olayindan baska bir sey bilmediginden, telefon vs; hatlarinin içine girilen bu metal kapakli dalga asfaltin çok altinda kalmis.
Ayni seviyeye bir ara getirmeyi dusunuyorlarmis tabii.:)
Ama bunu ben oraya dalmadan akil etmediklerinden olan oldu.
Amortisor yagi normal seviyede olsa ben kus gibi uçmayacaktim tabii, isin orasi da var.
Ben çuval gibi yere dusmusum.
Motosikletim yere vurup, tekrar havalanmis ve kenarda park eden bir arabanin camindan içeri dalmis.
Bu arada arkamdan gelen bir kartal bana çarpmamak için sokak lambasinin bagli oldugu direge vurmus.
Direkte kimse yok tabi. Orasini sanatsal olsun diye ben seyyttim.:)
3 gun uyumusum.
Uzerimde mont, kisa bot ve eldiven vardi.
Tabii kaskim kafamda olmasa ölmüstüm.
Yine de surtunmeden kaynaklanan yaniklar ve nasil olduysa, vucudumun muhtelif yerlerinde kuçuk tas parçalari vardi. Bunlar daha sonra cimbizla tek tek ayiklandilar.
:p
Motosikletin sadece sol dikiz aynasi ve sol on amortisoru kirildi.
Baska bir yerinde bir problem olmamasini hala aklim almiyor.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahahha super ama bu yaaa 1tane daha ısterım ama yaaaa
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sahi arabayı kim ödedi.:p

Amortisöre yağ koymak nasıl bişiy yav, ben sanırsam o zamanlar portakalda vitamindim.:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Sahi arabayı kim ödedi.:p

Amortisöre yağ koymak nasıl bişiy yav, ben sanırsam o zamanlar portakalda vitamindim.:silent:

yeni motorlardada yapılabilen bişe diye biliyorum ben ama...

ufak bır ayrıntı tekere gıden avatar resmının surucusunun kanatları war ucabılıo :queen:

havada 7 takla atabilecek kadar uçabileceğinden emin olabilirsin en fazla :mrgreen::p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yeni motorlardada yapılabilen bişe diye biliyorum ben ama...

Ben pek motor sürmesini bilmem bilen biliyor zaten, kullandığım motordada sadece sert yumuşak ayarı var.

Onların ayarınıda en serte yakın tutuyorum, Coq'un kazasına benzer durumlara karşı tedbir olsun diye zira ben halen Türkiye'deyim.

Bir de olayın artistik yönü var.. stopie, bence yumuşak amortisör ayarıyla bunu yapmak hem zor hem riskli.

Ama bu amortisöre yağ koyma işini ilkkez duydum.:silent:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
coq abi sen bizim alt komşu Hamlet abi misin yoksa:queen:
Hatun, teker, koma falan tıpıtıpıtıp olmuş:silent:



boy bile bi daha bakmamış saten boyla çiçeen bi yazısına alıntı yapıp baya yazmıştım ama kimse tınlamamış sanırım boş yazmış gibi oldum...

Tamam sen takılma ben şimdi yorum yazarım ona:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben pek motor sürmesini bilmem bilen biliyor zaten, kullandığım motordada sadece sert yumuşak ayarı var.

Onların ayarınıda en serte yakın tutuyorum, Coq'un kazasına benzer durumlara karşı tedbir olsun diye zira ben halen Türkiye'deyim.

Bir de olayın artistik yönü var.. stopie, bence yumuşak amortisör ayarıyla bunu yapmak hem zor hem riskli.

Ama bu amortisöre yağ koyma işini ilkkez duydum.:silent:

bi kaz kez daha duymuştum sonuçta içinde yağın dar boğazdan geçtiği bir silindir ve keçe var içindeki yağı sızdırmamak için bazen sorun olabiliyor keçede felan değiştirip yeniden amortisör yağını boşaltım koyman gerekiyor

sert süspansiyonun bence viraj avantajıda var motoru yönetmek daha kolay oluyor
sert yumuşak ayarıda o dar boğazın çapının arttırılıp kapanmasıyla olan bişe olsa gerekti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motorlardada yapılabilen bişe diye biliyorum ben ama...



havada 7 takla atabilecek kadar uçabileceğinden emin olabilirsin en fazla :mrgreen::p

7takla azmı yaa yeterde artar

bu araada bu shobete doyum olmaz yarın üni yok aksamlara kadar yatıcam bı hazırlık yapım sımdı camı acım perdelerı kapatım perdeye raptiye atıcam ruzgar gelınce acılıo nese herkeze ııı gecleeerr
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Efendim benim motosikletin içine daldigi araba en az on yasinda ama daha koltuklarinin uzerindeki naylonlar sokulmemis, bir sahindi.:)
Adam nasil bir hiyarsa, gozu gibi bakmis arabaya.
Motor yandan girdigi için araba pert oldu.
Mecbur satin aldik.
Eskiden bazi motosikletler de on amortisor keçeleri bir zaman sonra mortlardi.
Hala oyledir de simdiki yollar biraz daha kaliteli demek lazim.
Bu turden bakimlar yapilmak zorundaydi.
amortisor yaylari bozulur, akla hayale gelmeyecek sorunlar çikardi.
Turkiye'de her moku bulmak da mukmun degildi.
Ornegin 80 li yillarin sonunda bir GPZ alip nasil becerdiysem sibop kestirmistim.
Motosikleti tekrar toplamak uluslararasi bir mesele olmustu.
Pistonu bilmem nerden; segmani bilmem nerden derken, ilk globallesmem o tarihlere denk gelir.
Lanet olsun içimdeki motor sevgisine.:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Anladım şuan genelde arabalara yapıyorlar bunu galerici ve pertçilerin şişirme tekniklerinden biri.

Amortisörün yapısına çalışmasına vakıfım da, böyle yağ koyuyoruz diyince dedim eskiden fren hidroliği gibi bir yağ haznesimi vardı.:mrgreen:

Şuan nispeten ne arasan buluyorsun tabi genellikle bir süre bekleyerek.

Zaten böyle giderse bende kaçıcam, havalar miss ve motorum yok, çıldırmak üzereyim.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst