Anlatayim o zaman.
Sonra yatacam.
Gerçi çok patladim ama bu en aptalca olanidir.(belki de degil)

(Olay Turkiye'de geçiyor)
Zamanin birinde (ki bu zaman her halde bir 10-15 sene oncesine tekabul eder),
motosiklet one çok dalmaya basladi diye kadrolu teknisyenim, tamirci Hayati'ye sunun on amortisorlerin yagi geberdi galba, tamamlayalim diye motoru biraktim.
O da saolsun elindeki butun yagi amortisore bosaltmis.
Ben motoru alip gezmeye çiktim.
Motosiklette bir tuhaflik var.:silent:
en ufak tumsekte on teker havada gidiyorum.

Donup hemen yagi bosaltmam lazim ama mevzu hosuma gitti.

Boyle hoplaya ziplaya teker yapa yapa geziyorum.
Motora mukayet olmak zor ama hosuma gidiyor.
Bir zaman sonra alismisim herhalde amortisorlerin yaginin basima nasil bir bela açacagini unutup, yeni asfaltlanmis bir yolda gaza asildim.
Yol kaymak gibi, ben uçustayim.
Allah'tan daha ne isteyeyim.
Aslinda isteyecek bir sey vardi ve Allah ben istemeden verdi.
Sagimdan canavar gibi bir hatun belirdi.

Ben de kafami hatundan yana çevirdim.(Evet tipik Turk erkegi davranisi)
Biraz fazla hizli oldugum için hatunu ancak bir kaç saniye gormusumdur.
(Hiyar herif. Gordun de ne oldu)

Kafami yola tekrar çevirdigim de bir karartiya hizla daldigimi hatirliyorum.
Gozumu açtigim da annem basimda agliyordu.

ale:
Ilk sozum motoru naaptiniz olmus.

Gerisini gorgu taniklarindan dinleyelim.
1. Tanik: Biz kahvenin onunde oturuyorduk. Bu arkadas birden onumuzde belirdi.Sonra kus gibi havalandi. Ben havada 7 takla attigini saydim. Sonra sogan çuvali gibi yere dusup, pofff diye bir ses çikardi.
2. Tanik: Arabayla giderken birden bu arkadasin onumde uçtugunu gordum. Sonra yere dustu. Ona çarpmamak için sola kirdim. Elektrik diregine o yuzden çarptim.
3. Tanik: Sokak lambalarini degistiriyordum. Birden bir gurultu ve sarsinti oldu. Kendimi yerde buldum. Gozumu açtigimda bu hiyarla ayni odada yatiyorduk.
4. Tanik:Arabayi daha yeni park etmistim. Sag taraftan çantami aliyordum.Birden bir motosikletin uçarak uzerime geldigini gordum. Arabami kim odeyecek?
:mrgreen:
Sonradan olay mahallin de ne olup bittigini anlamak için bir arastirma yapildi tabii.
Yol yeni asfaltlanmis.
Tabii klasik Turk belediyeciligi, asfalt ustune asfalt olayindan baska bir sey bilmediginden, telefon vs; hatlarinin içine girilen bu metal kapakli dalga asfaltin çok altinda kalmis.
Ayni seviyeye bir ara getirmeyi dusunuyorlarmis tabii.

Ama bunu ben oraya dalmadan akil etmediklerinden olan oldu.
Amortisor yagi normal seviyede olsa ben kus gibi uçmayacaktim tabii, isin orasi da var.
Ben çuval gibi yere dusmusum.
Motosikletim yere vurup, tekrar havalanmis ve kenarda park eden bir arabanin camindan içeri dalmis.
Bu arada arkamdan gelen bir kartal bana çarpmamak için sokak lambasinin bagli oldugu direge vurmus.
Direkte kimse yok tabi. Orasini sanatsal olsun diye ben seyyttim.

3 gun uyumusum.
Uzerimde mont, kisa bot ve eldiven vardi.
Tabii kaskim kafamda olmasa ölmüstüm.
Yine de surtunmeden kaynaklanan yaniklar ve nasil olduysa, vucudumun muhtelif yerlerinde kuçuk tas parçalari vardi. Bunlar daha sonra cimbizla tek tek ayiklandilar.

Motosikletin sadece sol dikiz aynasi ve sol on amortisoru kirildi.
Baska bir yerinde bir problem olmamasini hala aklim almiyor.
