600FA(Hornet) yada 600 RR mı, 1000 RR mı mı?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    69
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
neden ole dedinki yeni rr'larda abs standart olmamışmıydı artık yoksa benim yanlşımmı var bu konuda :silent:

Sor bakayım Bayilere olmuş mu :p
Henüz ne gelen var ne giden.
Geldiğinde fiyatı ne olur orası meçhul. Yurt dışında 1000 euro fiyat farkı var ama bizimkiler abartıp 5-6bin fiyat farkı koyabilirler.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
11
Hornet ile 600RR aynı motoru kullanmıyor..Hornetin motoru RR a göre daha uysal..Tabi ne kadar? 18 bg fark var bir kere krankta..Torkuda 4 bg ama hornet daha aşağıda bir devir seviyesinde buluyor. Tekerler arası mesafede RR daha düşük..Buda viraj üstünlüğü sağlar..Zaten RR, sadece bu yönleriyle değil, kullanım amacı olarak süspansiyon ve aktarım sistemindede daha sert..Zevkler konusuna girmiyorum o başka bişey ama, bence Hornet almanız daha mantıklı..Ama ikinci el derdiniz olacaksa RR tercih etmelisiniz ama 1000 değil..Racing te 600 tecrübeniz yeterli değilse 1000 tehlikeli olabilir..1000RR ın motoru naked bir 1000lik gibi kolay zaptedilemez..Gereksiz bir risk oluşturmayın bedeninize ve sevdiklerinize
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Valla ben yine söleyimde bu Çiçek zaten 1500-2000km civarı 07 kamyon kasa 1000RR kullanmıştı, ben motoru pert edince dımdızlak kaldı.:mrgreen:

Sadece 600RR'ı çok az kullandı toplasanız 2-3km.:p

Parası yok ondan soruyo, parası olsa babası gelse tanımaz 1000RR alır.:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Sor bakayım Bayilere olmuş mu :p
Henüz ne gelen var ne giden.
Geldiğinde fiyatı ne olur orası meçhul. Yurt dışında 1000 euro fiyat farkı var ama bizimkiler abartıp 5-6bin fiyat farkı koyabilirler.

oda başka bir konu tabikide herkes geçirmeye çalışıyor saten

Valla ben yine söleyimde bu Çiçek zaten 1500-2000km civarı 07 kamyon kasa 1000RR kullanmıştı, ben motoru pert edince dımdızlak kaldı.:mrgreen:

Sadece 600RR'ı çok az kullandı toplasanız 2-3km.:p

Parası yok ondan soruyo, parası olsa babası gelse tanımaz 1000RR alır.:cherry:

murat ya sende her sene yeni motor alıyorsun sıkılmadınmı yeni almaktan hepte honda alıyorsun her sene başka bi marka almış olsan bişe demicemde :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Adı geçmiş yazmadan duramayacağım :mrgreen:

İngiltere'de var -> CB1000R
Fransa'da var -> CB1000R (hatta giriş sayfasında var)
Yunanistan'da var -> CB1000R 11.240 €
Almanya'da var -> CB1000R 10.290 €
Belçika'da var -> CB1000R 10.190 €
Hırvatistan'da var -> CB1000R
Finlandiya'da var -> CB1000R
Danimarka'da var -> CB1000R
Çek Cumhuriyetin'de var -> CB1000R
Rusya'da var - Bulgaristanda var - İtalya'da var - İspanya'da var . var . var . var

Neyse fuarda honda yetkililerinin birçoğu ile konuştum.
Honda yetkilileri üçe ayrılıyor.
- CB1000R - Çok güzel motor ama biz getirmiyoruz. (Sebebini bilmiyorlar)
- CB1000R - Çok güzel motor ama biz getirmiyoruz. (Türkiye'de tutmaz diyenler)
- CB1000R - 1000RR mı? CBF1000 mi? hangisini sordunuz. (Motordan haberleri bile yok)

:pale:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Adı geçmiş yazmadan duramayacağım :mrgreen:

İngiltere'de var -> CB1000R
Fransa'da var -> CB1000R (hatta giriş sayfasında var)
Yunanistan'da var -> CB1000R 11.240 €
Almanya'da var -> CB1000R 10.290 €
Belçika'da var -> CB1000R 10.190 €
Hırvatistan'da var -> CB1000R
Finlandiya'da var -> CB1000R
Danimarka'da var -> CB1000R
Çek Cumhuriyetin'de var ->
zakladni-informace.html

Rusya'da var - İtalya'da var - İspanya'da var . var . var . var

Neyse fuarda honda yetkililerinin birçoğu ile konuştum.
Honda yetkilileri üçe ayrılıyor.
- CB1000R - Çok güzel motor ama biz getirmiyoruz. (sebebini bilmiyorlar)
- CB1000R - Çok güzel motor ama biz getirmiyoruz. (Türkiye'de tutmaz diyenler)
- CB1000R - 1000RR mı? CBF1000 mi? hangisini sordunuz. (motordan haberleri bile yok)

"- CB1000R - Çok güzel motor ama biz getirmiyoruz. (sebebini bilmiyorlar)"
"- CB1000R - 1000RR mı? CBF1000 mi? hangisini sordunuz. (motordan haberleri bile yok)"
hahahah bunlar yaşıyorlarmı acaba :cat::cherry:

bu sene r1 alcak benden söylemesi bayıldı motoruna...

evet o motorun çalışma şekli benimde gözümde kaçmadı zamanında bakmıştım
bakalım böyle bir atak bekliyoruz seneye hondayla 3lerse ama öncesinde pertlerini :cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Son yazan beendiğim renk sadece, henüz motorum yok.

Allahın sevdiği kuluyum ya, motor alıp patlayıp ölmeyim diye iflas ettiriyo beni.:mrgreen:

Her işte bi hayır vardır derim hep ama bu seferki abartı oldu.:p

Yav patron Ducati kullanan adamsın napacan CB1000R'ı, motorpol gibisin ülke ülke arıon makineyi, gençline yazık:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Son yazan beendiğim renk sadece, henüz motorum yok.

Allahın sevdiği kuluyum ya, motor alıp patlayıp ölmeyim diye iflas ettiriyo beni.:mrgreen:

Her işte bi hayır vardır derim hep ama bu seferki abartı oldu.:p

Yav patron Ducati kullanan adamsın napacan CB1000R'ı, motorpol gibisin ülke ülke arıon makineyi, gençline yazık:p

sen hele bi al motorunuda sitedeki herkes motorun bi yerine nazar boncuğu assın anca keser :queen::mrgreen::p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sen hele bi al motorunuda sitedeki herkes motorun bi yerine nazar boncuğu assın anca keser :queen::mrgreen::p

Boncukla moncukla olmas, milleti daire halinde dizip, sıra bekletmeden çişetip, bilen tanıyan herkesin ieyyhhh ben dokunmam buna böykkk demesini sağlamak lazım.:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Boncukla moncukla olmas, milleti daire halinde dizip, sıra bekletmeden çişetip, bilen tanıyan herkesin ieyyhhh ben dokunmam buna böykkk demesini sağlamak lazım.:p

:thumleft: ::koop::

oda süper bi çözümmüş ama bilen war bilmeyen var kardeşim yazık günah
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yav patron Ducati kullanan adamsın napacan CB1000R'ı, motorpol gibisin ülke ülke arıon makineyi, gençline yazık:p

Sevdiğimden değil, canlı göremedik motoru ona kızıyorum:cherry:
Yoksa FZ1 varken :wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Benim ebatlarım pek uymuyor o sınıfa ama olsun :ppPp
Ya da transalpe alıştığım için Hornet sanki fazla ufak kaldı gibi geliyor... Gerçi 600 RR da küçük gibi gelmişti.. hömm::23343::

Transalpi satmıcaktın sen çiçek bence.Ne güzel motor az yakar çok kaçmaz :p Bence senin aklın 600rr yada 1000rr da kalmış.Zaten kalmamış olsa sormazdın.Tabiki görünüş olarak 600rr RACE görünüşü herzaman için bir havası var.Bilenede bilmeyenede dedikleri gibi havanı atarsın :) Hız desen ha keza öyle hızlı makinalar.Uygun fiyata paran nakitse bencede değiştir.Sorması ayıptır öğrenci değilmiydin sen nasıl aldın horneti :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çiçennnnkkkkkkk

sana 1000RR gider... en güzeli 2009 absli dümteksiz 1000RR :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Transalpi satmıcaktın sen çiçek bence.Ne güzel motor az yakar çok kaçmaz :p Bence senin aklın 600rr yada 1000rr da kalmış.Zaten kalmamış olsa sormazdın.Tabiki görünüş olarak 600rr RACE görünüşü herzaman için bir havası var.Bilenede bilmeyenede dedikleri gibi havanı atarsın :) Hız desen ha keza öyle hızlı makinalar.Uygun fiyata paran nakitse bencede değiştir.Sorması ayıptır öğrenci değilmiydin sen nasıl aldın horneti :cherry:

50 trilyonluk süperloto bana çıktı sizin haberiniz yok tabe:queen:

Görüntü artistlik kısmı değilde rüzgar olayı endişelendiriyor beni sadece o kadar :)

Çiçennnnkkkkkkk
sana 1000RR gider... en güzeli 2009 absli dümteksiz 1000RR :p

Gelsin absli sanada alacam bir tane :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Şaka bir yana uzun yolda naked çekilmiyor... Ben z 750 ile 200'ün üzerinde hiç konforlu değildim. RR'ın üzerinde 250 ve üzeri bile çok rahat...

Naked şehir içi daha uygun... Uzun yol için SS... Tabi bu varsayımlar kaliteli asfalt eşliğinde anlam kazanıyor...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
CB1000 satilmiyor mu Turkiye'de?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst