600FA(Hornet) yada 600 RR mı, 1000 RR mı mı?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    69
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Hornet ve Supersportlar farklı karakter ve katagoridedir..600RR ve 1000RR da konfor, uzun yol, yakıt, artçı gibi konularda memnuniyet beklemeyin..Caddede ve ya pistte sürat yapmak için tasarlanmıştır. 1000RR 2008 model kullanıyorum..Daha once R1 ve zx10 um vardı 3 üde aynı yakıt performansını gösteriyordu..17 litre bugün 50 liraya doluyor..Dip gaz kesmezsem eğer 100km yi geçince benzin ışığım yanıyor..Yani km de 450-500 lira gibi..Sakin kullanımda 200 km den fazla gidiyorum..250 lira..600RR da sarfiyat daha düşük olacaktır ama yol durumu, kullanım şekli ve lastiklere göre değişkenlik gösterir..Sürat sadece gerektiğinde yaparım,konforuma da düşkünüm derseniz Hornet i tercih edin..
cbr 600 450 lira yakıyormu gerçekten bizim 1500 cc lik araba km de200-250 anca yakıyor nasıl oluyor bu tamam güçlü hızlı ama bu kadar da olmaz zırt pırt bezincide durmak deli eder adamı. :pr:
ki bizim arabada cbr deki teknoloji yok.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
cbr 600 450 lira yakıyormu gerçekten bizim 1500 cc lik araba km de200-250 anca yakıyor nasıl oluyor bu tamam güçlü hızlı ama bu kadar da olmaz zırt pırt bezincide durmak deli eder adamı. :pr:
ki bizim arabada cbr deki teknoloji yok.

Ortalama 250'yle giderkenki tüketim o :)
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
94
kullanım tarzına göre en doğru kararı yine sen veririsin. ss leri pek severdim zamanında ama şimdi nakedlar daha çekici geliyor.

yolda bi ss gördüğünde insan üzerindeki sürücüyü deri tulumu ve yarış çizmesiyle falan görmedi mi yadırgıyo... hele bide kösele görünüşlü ayakkabısıyla pantolonunun paçaları uçuşarak geçtimi yanından ögggh....karizma yerlerde.... sonuçta ss olayı eğer yarışmayacaksan reputation'dan başka birşey değil:p

ama kot pantolonunla güzel bi montla naked motor daha uyumlu gibi ;)

birde merak ettiğim birşey var bozuk olan İstanbul yollarında bir süre sonra gıcırdayan grenajlar rahatsız etmiomu ss kullanıcılarını....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Niye? Nedenini de yazarsanız sevinirim:)

arkadaşım herşeyden önce bu sordukların gerçekten torklu ve hızlı makinalar.hafife alınacak gibi deyil.bunlara bineceksen iyi bir tecrüben olmalı. tecrübede, motorlarla biraz uzun vadeli haşır neşir olarak kazanılır.
umarım kızmazsın :) rr la horneti karşılaştırıyorsan, senin için biraz daha zaman geçmesi gerek derim :cat:
biri naked, diğeri racing makina.oturumu, kullanımı tamamen farklı.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Racing motor kullannan bir kadın kaskının arkasından uzun saçlarını sarkıtıyorsa ve ya bir sekil kadın olduğnu belli ediyosa işi gerçekten çok zor. Zaten milletçe komplexliyiz. Yarış motoru gördükmü yanımızdaki söföre ''bi sıkıştırsana lan şu artisti!'' diye dürten ona ölüm tehlikesi yaşatmadan rahat edemeyen bir toplumun bireyleriyiz:farao:

Hazır eşşek arınız varmış:) kullanımı daha sürücü dostu olan motorunuzla hiç maceraya girmeyin. İkinci eli, havası suyu CBR600RR gibi olmıcak belki ama taciz çok yaşamadan daha sağlıklı bir keyif sürebilir ve pilotluğunuzu geliştirebilirsiniz..

Hemde çok farklı bir havası da olur bence.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
11
cbr 600 450 lira yakıyormu gerçekten bizim 1500 cc lik araba km de200-250 anca yakıyor nasıl oluyor bu tamam güçlü hızlı ama bu kadar da olmaz zırt pırt bezincide durmak deli eder adamı. :pr:
ki bizim arabada cbr deki teknoloji yok.

Benim moto 1000RR..O tüketim ortalama 250km ile giderken..600lük değil ama zaten bunu sürekli yapmıyorsunuz..Gerçi 1000lik ve ya 600 lük racing kullanmayı düşünen arkadaşta benzin hesabı yapmasın bi zahmet dimi:cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Huyu suyu uysal bir şey değil Hornet yahu yapmayın gözünüzü seveyim 250 gören alet bu da. 600RR ile aynı motora sahip.
Çıplak olmasından başka pek bir farkı yok diye biliyorum.

Scooter üzerinde de olsa bayana taciz müstehaktır görüşünde olan çok var. Peki şimdi scooterdamı tacize maruz kalmak istersiniz yoksa bir SS üzerinde mi?

Benim moto 1000RR..O tüketim ortalama 250km ile giderken..600lük değil ama zaten bunu sürekli yapmıyorsunuz..Gerçi 1000lik ve ya 600 lük racing kullanmayı düşünen arkadaşta benzin hesabı yapmasın bi zahmet dimi:cat:

Bir zahmet:mrgreen:



Bir yerlerden bunu buldum
0-60 mph hızına ulaşma saniyeleri ( yaklaşık 100km/h)
The CBR600RR sportsbike is usually said to do it in 3.55 secs.

The Honda hornet naked bike comes in at 3.60 secs.

Kimilerinin düşündüğü kadar uysal bir motor değil Hornet.
Ama büyük bir artısı var bence; o da ABS'li olması.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Tavsiyede bulunmak için bence en önce ihtiyacın ne olduğunu bilmek lazım. Uzun yol mu yapılacak bu motor ile ? Sürekli yoğun trafikte mi gidilecek ? Yoksa geceleri çıkıp gaz açmak mı tek amaç ? Yoksa all-in-one-pack mi lazım =)
Bu konuda insanları aydınlatırsan sen de aynı oranda aydınlanırsın gibi geliyor bana. Bir de özel bir nedeni var mı sadece bu üç motor ile sınırlandırılmış olmasının bu anketin ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
e) Hepsi :mrgreen: ( all in on epack kısmını görmemişim daa , ha ondandır daa:p)
Özel bir nedeni de var ama söylemem :p
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sürüş açısından hornet kullanmadım ama 600rr ile motorları aynı ise hiç basite alınmaması gereken bir motordur ve bence dizayn itibari ile de bir bayana daha çok yakışacağını düşünüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Benim ebatlarım pek uymuyor o sınıfa ama olsun :ppPp
Ya da transalpe alıştığım için Hornet sanki fazla ufak kaldı gibi geliyor... Gerçi 600 RR da küçük gibi gelmişti.. hömm::23343::
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hornet süpriz yapar hem =) İşten anlamayan arkadaşlar küçümser ve cezalandırması daha eğlenceli olur =)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Hornetin aslında sınıfı itibari le CBR dan daha seksi bi görüntüye sahip ama naked bike kavramı ve estetigi bizde daha oluşamadı(ne zaman oluşacaksa?)

Uysal uysal öle demeyin:) 100 km ye 3,5 sn ye çıkıyo:cherry::cherry: Hornet sanki içinize sinmemiş gibi...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
cb 1000 sevgisi halen geçmemiş anlaşılan :p

cb1100 eski versiyonu olsa gerek dimi yanlış hatırlamıyorum

:)
Alamadik gitti.:pr:
Paraya kiyamiyom.:p

o kadar motor kullanıyon versinler beleş bi tane :queen:

Huyu suyu uysal bir şey değil Hornet yahu yapmayın gözünüzü seveyim 250 gören alet bu da. 600RR ile aynı motora sahip.
Çıplak olmasından başka pek bir farkı yok diye biliyorum.

Scooter üzerinde de olsa bayana taciz müstehaktır görüşünde olan çok var. Peki şimdi scooterdamı tacize maruz kalmak istersiniz yoksa bir SS üzerinde mi?



Bir zahmet:mrgreen:



Bir yerlerden bunu buldum


Kimilerinin düşündüğü kadar uysal bir motor değil Hornet.
Ama büyük bir artısı var bence; o da ABS'li olması.

neden ole dedinki yeni rr'larda abs standart olmamışmıydı artık yoksa benim yanlşımmı var bu konuda :silent:

Sürüş açısından hornet kullanmadım ama 600rr ile motorları aynı ise hiç basite alınmaması gereken bir motordur ve bence dizayn itibari ile de bir bayana daha çok yakışacağını düşünüyorum.

neden şahen rr'ın üzerindeki bir bayanında çekiciliği bir başka olur :p
bi konuda vardı beyaz gizerda bağyanın teki kontra verirken :queen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Zaten hornetin varmış bence onun tadını çıkarmaya bak seni tatmin etmesse bir süre sonra 1000rr tatmin edicektir bırak etsinde zaten :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst