- Katılım
- 30 Ağu 2005
- Mesajlar
- 560
- Motosikleti
- TGB X-MOTION 250
sezerim gs 500 eskı bır gorntuye sahıp sen cbf500 bak 
Panic_atak verdiğin bilgiler için sağol; 1 ay fena bi süre değil , benim dışında yardımcı olacak arkadaşlarada yön verir umarım;
Alp abi şurda ciddi bişey konuşuyoruzama haklısın ben biraz daha biriktiriyim ve bunu alayım en iyisi:cherry:
Ahmedim gel sende değiştir banada cesaret gelir belki![]()
Abi çok güzel açıklamışsın ; satma aşamasında olman çok önemli değil sen b urda arada kalmış birine yardımcı oluyorsun; mantığım 250cc bi motor diyor çünkü şehiriçinde de kullanacağım ama kalbim 500cc al diyor işin zevkine var diyor ama hiç birini kullanmadım belki üstlerine bi kere binsem fikrim değişebilir , İstanbulda cbf500;er-5 ve Ybr250 olan arkadaşlar bana birer gün motorlarını kiralasınlar
![]()