6000 TL'ye ne önerirsiniz?

Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
sezerim gs 500 eskı bır gorntuye sahıp sen cbf500 bak :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Panic_atak verdiğin bilgiler için sağol; 1 ay fena bi süre değil , benim dışında yardımcı olacak arkadaşlarada yön verir umarım;

Alp abi şurda ciddi bişey konuşuyoruz:p ama haklısın ben biraz daha biriktiriyim ve bunu alayım en iyisi:cherry:

Ahmedim gel sende değiştir banada cesaret gelir belki:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
Panic_atak verdiğin bilgiler için sağol; 1 ay fena bi süre değil , benim dışında yardımcı olacak arkadaşlarada yön verir umarım;

Alp abi şurda ciddi bişey konuşuyoruz:p ama haklısın ben biraz daha biriktiriyim ve bunu alayım en iyisi:cherry:

Ahmedim gel sende değiştir banada cesaret gelir belki:)

inan aklımda ama güzel fiyatlı motor yok şuan :):queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Abi çok güzel açıklamışsın ; satma aşamasında olman çok önemli değil sen b urda arada kalmış birine yardımcı oluyorsun:) ; mantığım 250cc bi motor diyor çünkü şehiriçinde de kullanacağım ama kalbim 500cc al diyor işin zevkine var diyor ama hiç birini kullanmadım belki üstlerine bi kere binsem fikrim değişebilir , İstanbulda cbf500;er-5 ve Ybr250 olan arkadaşlar bana birer gün motorlarını kiralasınlar:p

parana göre en iyi makinayı alırsın umarım.6000 e çok temiz er5'ler var, bindiğin zaman büyük motor zevkini yaşarsın, şehir içinde hiç bir zaman aralarda kalmazsın, şehir dışına çıktığında bastığında seni tatmin edecek hıza ulaşırsın.250 lik le bunu yaşayacağını sanmıyorum.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
bende onceden hyosung 250 comet vardı sanırım tam sana uygun bır motor olacaktır hem 250r gıbı oturusu rahatsız deıl hem az yakar hemde hızı senı tatmın eder sunu solıyım ben o motordan kawasaki ye gectıgıme pısman oldum sehır ıcınde en ıdeal motorlardan bırı bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
194
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung gv650 derim başka birşey demem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

ikinci elini tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst