6000 tl otomatik mercesedes78 model makam aracı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ahibinden-sinifinin-en-iyisi-63859370/detay/# ilan araba için temsilidir konuyu hemen özetliyim..

ilandaki mercedesin aynsıı renkde dahil 280 kasası sadece bizimkisi otomatik vites bizbir mütahite iş yapmıştık paramızı alamadık arabasını teklif ediyor..fiat 6000tl sanırım 78 model...satabilirmiyim 7000ne... araba çok diri tüplü muayneli bir araba 6 silindirli..adam 10binlri yazmış çok geldi bana...çoğu ilanda öle...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok param olsa garajım da olsa, bu araba çalışmasa bile alırım çok karizma ya. Yenileri bu kadar ağır durmuyo bence. tam mafya babası arabası.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
zor be yawrıım...çoh zorrr....

o müteahhit çok uyanıkmış..çakmaya çalışıyor...
yeni reklamlar dönmeye başladı ya..sende öyle de ona...

toyotaya git!!!!
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
zor be yawrıım...çoh zorrr....

o müteahhit çok uyanıkmış..çakmaya çalışıyor...
yeni reklamlar dönmeye başladı ya..sende öyle de ona...

toyotaya git!!!!
alıcam satıcamm kafayı taktım..çok yakar meret bu arada aksi gibi şahin aldık p..şt herife daha önce sölemiştik arabayı ver die tamam tumam dedi biz araba aldık şimdi gelin arabayı alın diyor..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence de şahini sat hocam.Mercedes takıl biraz. :) Keyfini çıkar.Bu arada yakıt olayının da şahinle pek bir farkı olmayabilir haberin olsun.Dayımda var.Benzinli 78 model otomatik golfümle aynı yakıyordu tüpte. :) Hatta daha çok.Bizim de vardı.Altı silindir 65 model w111 kasa.Muhteşem...Ne yapayım başka arabayı.Sunroof açacaksın.80-90 km hıza sabitleyeceksin.Koldan 4 vitesli.Harika bir alet.Hele araç sollarken o 6 silindir kafayı bir diktimi zevkten 4 köşe olursun.Frenleri şimdiki arabalar gibidir.Abs vs tırt. :) Camdan çıkarsın sert frende.Altında kalın tabanlı lastiklerimiz vardı.Beyaz yanaklar...Fotoğrafını istermisiniz? :) Bulmaya çalışayım.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aynısının siyahından vardı 2 sene önce sattık.
Müthiş bir araba yaşına başına bakmadan ben mercedes im diyor her haliyle.

Yalnııızzzz .. İnsanın canını okuyor. 3 kuruşluk keyif verdimi nereden canını yakıcağını şaşırıyor araba resmen. lpg vardı ama yok gibiydi. Olmasa ne olucaktı hala düşünüyorum.
Macera sına değer. Fakat fazla bağlanmamak lazım. Biz 5500 e alıp 6000e satmıştık.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sataman ki kardeş...

ha mersedesi al..en kötüsü şahini satarsın...:cherry:
hafız şahini bi gör amaa süper oda satılık onuda iş karşılığı aldık 7000 tl fotolarını koyucam yakında siteye görürüsün....
Ben alırım mercedesi temiz bir arac ise :)
temiz kanka ciddi söylüyorum sana 6200ze bağlarım fotolarını koyucam siteye yakınsa az kaldı anlaşmaya..
Bence de şahini sat hocam.Mercedes takıl biraz. :) Keyfini çıkar.Bu arada yakıt olayının da şahinle pek bir farkı olmayabilir haberin olsun.Dayımda var.Benzinli 78 model otomatik golfümle aynı yakıyordu tüpte. :) Hatta daha çok.Bizim de vardı.Altı silindir 65 model w111 kasa.Muhteşem...Ne yapayım başka arabayı.Sunroof açacaksın.80-90 km hıza sabitleyeceksin.Koldan 4 vitesli.Harika bir alet.Hele araç sollarken o 6 silindir kafayı bir diktimi zevkten 4 köşe olursun.Frenleri şimdiki arabalar gibidir.Abs vs tırt. :) Camdan çıkarsın sert frende.Altında kalın tabanlı lastiklerimiz vardı.Beyaz yanaklar...Fotoğrafını istermisiniz? :) Bulmaya çalışayım.
olabilir hocam elime geçince detaylı fotolarını şahinle beraber yayınlıcam sitede..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hiçbir kuvvet bana 76 model araca 10bin lira para verdirtemez :) antika merağım yok
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
328
emin ol şahinden 10 kuruş fazla yakar.Şimdiye kadar kaç model,kaç yaşında olsun mercedes alıp pişman olmuş görmedim ki bu en iyi rahat rahat kasalardan biridir.Ha satamazsın ama keyfini çıkarırsın.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Mezit eski bir Mercedes'ci olarak bazı tavsiyelerde bulunmak isterim.
Eski Mercedes modelleri tamamen meraklısı içindir. Hele ki bakımlı,diri ve masrafsız olursa tadından yenmez.
Geçmiş yıllarda 1976 modelinden 87 modeline kadar benzinlisinden dizeline pek çok mercedes sahibi oldum.Ezilmemiş üzülmemiş zamanında bakımları ve eksikleri tam ve düzgün bir şekilde yapılmış ise hiç bir arabadan alamayacağın hazzı verecektir.
Lakin miadını doldurmuş ekmeği yenmişse adamın maddi-manevi canına okur.Satarken bile adamı göbeğinden çatlatır.
Haa bşrde o araç 6000 ancak eder,o da temizse.Ben en son 5 yada 6 yıl kadar önce 87 model sıfır masraflı 200 E yi 10.000 TL ye satabilmiştim..Kıssadan hisse o araç 10.000 TL asla etmez.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Mezit eski bir Mercedes'ci olarak bazı tavsiyelerde bulunmak isterim.
Eski Mercedes modelleri tamamen meraklısı içindir. Hele ki bakımlı,diri ve masrafsız olursa tadından yenmez.
Geçmiş yıllarda 1976 modelinden 87 modeline kadar benzinlisinden dizeline pek çok mercedes sahibi oldum.Ezilmemiş üzülmemiş zamanında bakımları ve eksikleri tam ve düzgün bir şekilde yapılmış ise hiç bir arabadan alamayacağın hazzı verecektir.
Lakin miadını doldurmuş ekmeği yenmişse adamın maddi-manevi canına okur.Satarken bile adamı göbeğinden çatlatır.
Haa bşrde o araç 6000 ancak eder,o da temizse.Ben en son 5 yada 6 yıl kadar önce 87 model sıfır masraflı 200 E yi 10.000 TL ye satabilmiştim..Kıssadan hisse o araç 10.000 TL asla etmez.
abi o ilandaki aracın fiyatı ben yanına yazdım temsili die ama aynı renk aynı kasa.ben 6500 ile 700 arası düşünüyorum anca kurtarıyor..kullanım amçlı değil zaten alacağa karşılık ..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlısı olsun kanka mercedes iyi arabadır hiç binmedim :cherry: kullanmadımda fakat 6-7 bin gibi rakamlara satlır diye tahmin ediyorum en kötü ihtimal :)

sana gider , şahinmi dedin ??? o da ne be şekerim yavvv tavuk kümesi gibin :cherry: taaam az yakar belkim emmee sen genede mersoyu yabana atma derim , sat yerli mercedesi al avrupasını 78 değil 60 modelde olsa bence :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hayırlısı olsun kanka mercedes iyi arabadır hiç binmedim :cherry: kullanmadımda fakat 6-7 bin gibi rakamlara satlır diye tahmin ediyorum en kötü ihtimal :)

sana gider , şahinmi dedin ??? o da ne be şekerim yavvv tavuk kümesi gibin :cherry: taaam az yakar belkim emmee sen genede mersoyu yabana atma derim , sat yerli mercedesi al avrupasını 78 değil 60 modelde olsa bence :)
gelirim yanına mesoyla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst