600 RR aldım (Kutu açılımı, ilk sürüş, ilk izlenimler ve çok şey olacak)

Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Hayırlısı olsun. İzmir'de yolda görürsem affetmem yanından uçar geçerim bak :p
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hayırlı olsun da hocam ben hesabı tam olarak anlayamadım.
şimdi 2014 model abs siz 600rr aldınız ve toplam kaç lira?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
hayırlı olsun da hocam ben hesabı tam olarak anlayamadım.
şimdi 2014 model abs siz 600rr aldınız ve toplam kaç lira?

biraz daha uygun alırım diye 2014 sıfırlara ve az km lere bakıyordum ama bir taraftan 2015 abs li gelirmi diye düşünüyordum 2015 in abs siz geleceğini ve fuar indirimini öğrendikten sonra direk daldım balıklama gelen motor 2015 model olacak 4000 kredi kartından (6 taksit )peşinat verdim geri kalanıda mart 23 de vereceğim (motor martın 15 ila 20 sinde gelecek )

bana söylenen hondada mart teslimi motorların çoğunun satıldığı ve nisan teslimi motorlarda da fiyat garantisi olmadığı (36 500 tl ve üstü olabilir ) her türlü kardayım yani

gerçi bu honda nın ne yapacağı belli olmaz geçen yıl eski kasa cbr 250 leri millete satıp (ben dahil )birden yeni kasayı çıkarmıştı şu yirmi günde bir son dakika gelişme si olup abs li veya opsiyon olarak gelirse onada bir B planım var

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------



4000 peşinat kredi kartı ile (6 taksit ) teslimatta 30000 toplam 34000 tl martta gelecek tek motor ve zaten fuar indirimi olduğu için fazla pazarlık yapamadım 250 tl kırabildik sadece
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2014
Mesajlar
439
ALET NALET :flower: HAYIRLI OLSUN ÇOK CİDDİ BİR MAKİNE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜN İNŞALLAH.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim. :cat:
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
148
Hayırlı uğurlu olsun hocam Allah kazadan beladan korusun. 600RR yeni kasa hayalimdeki motosiklet. İnşallah bir gün ben de sahip olurum. Odamda posteri bile var :D

http://i60.tinypic.com/2wovbzn.jpg
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
işte om 20 gün çok uzun olur :d kitap filan oku daha çabuk geçer :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun.

Kazasız, belasız kullanırsınız inşallah.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Motorunu güle güle kullan foruma ilk girdiğimde beni karşılayan adam!
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
kaldı 19 gün herkese iyi dilekleri için teşekkürler su an ekipman ve aksesuar arayışındayım tank pad ve depo kapağı hrc karbon olacak http://www.n11.com/honda-hrc-tank-pad-orjinal-P35913900?cid=604001&gclid=CJimsfqtjsQCFaTnwgodoHoAuA dünde stomp grip siparişi verdim eski cbr dede kullanıyordum sürüşü kolaylaştıran ,motoru çok rahat tutmanızı sağlayan motorlarla adeta tek parça olmanızı sağlıyan bir ekip man herkese tavsiye ederim bir defa kullansanız aldığınız her motora takacaksınız http://www.brnmotor.com.tr/Honda-Cbr-600RR-Seffaf-Stomp-Grip-2013-2015,PR-11353.html

daha önce e baydan almıştım 135 tl ye (kargo dahil ) o zaman türkiyede (sadece brn motor satıyordu )260 tl civarıydı e baydan gelmesi 25 gün falan sürüyordu beklemeyeyim dedim hazır fiyatı düşürmüşlerken (190 tl olmuş) brn motor dan sipariş verdim ürün tedarik aşamasında gözüküyor şansımıza inşallah motor gelene kadar gelir

ekipmanda kask kısmında arai rx 7 gp önde gözüküyor şuan bakacağız artık duruma göre

herkese kazasız belasız

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

Motorunu güle güle kullan foruma ilk girdiğimde beni karşılayan adam!
harbiden baktım benden başka karşılayan olmamış adamı ayıp etmişiniz :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

cbr 250 yide verdik bu gün 10 850 ye artık beklemekten başka bir şey kalmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
220
Valla merak ettim sende o motoru kullanacak tecrübe varmı cbr250 vardi galiba sende. Yanlis anlama ama eleştiri değil soruyorum sadece
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Allah kaza belasız sürmek nasip etsin inşallah
sağolasın artık yavaş yavaş adapte olmaya çalışacağız 125 ten (9 bg ) 250 ye (26 bg )geçerkende güç farkı korkutuyor du halettik ,gerçi bu makine çok farklı olacak korkak sürdüğümden ve fazla risk almadığımdan çok sorun olacağını zan etmiyorum

bknz. imzam
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Hayırlı olsun kazasız belasız eskitirsin inşallah :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst