600 RR aldım (Kutu açılımı, ilk sürüş, ilk izlenimler ve çok şey olacak)

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
geçen gün servise bir selam vereyim dedim fuar kampanyası varmış öğrendik zaten kovalıyordum 2014 modelleri 2015 abs li gelirmi diye bekliyordum abs yokmuş 2250 tl indirimi de duyunca biraz düşündükten sonra 4000 peşini verdik 600 rr ı almış bulunduk motor 15 20 mart arası gelecek biryerde bağlı param var 23 ünde boşa çıkıyor 30000 TL kalanıda verip o tarihte motoru alacağım renk olarak repsol allah herkese istediği motoru nasip etsin

20 GÜN GEÇERMİ BE UYKU GİRMİYOR GÖZÜME
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Gözün aydın hocam,hayırlı olsun şimdiden,
Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin,,,
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
Hayırlı olsun. Senin adına çok sevindim. Aman kazasız belasız sürersin inşallah. O heyecanını yen de öyle bin bence. Şakaya gelmez.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
hayırlı olsun sezon açıldı motosiklet alan alana bol foto bekleriz
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah :)

Edit:Bu günler nasıl geçecek acaba :))
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Allah kolaylık versin ben kaza yaptığımda 2 hafta motorsuz kaldım allah kimseye göstermesin sıkıntıdan çatlıcaktım 20 gün sonundada tadını çıkartırsınız artık :)
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Hocam hayırlı olsun :)


Kesinlikle kutu açılımı istiyoruz ayrıntılı ve videolu :)


Bu arada darısı başıma cbr 125R'nin 2015 repsol modeli gelmiş :flower:
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hocam,yanlıs hatırlamıyorsam kask arayısındaydınız,rx-7 baya bi gider o motora sanırım. :)

geçen gün servise bir selam vereyim dedim fuar kampanyası varmış öğrendik zaten kovalıyordum 2014 modelleri 2015 abs li gelirmi diye bekliyordum abs yokmuş 2250 tl indirimi de duyunca biraz düşündükten sonra 4000 peşini verdik 600 rr ı almış bulunduk motor 15 20 mart arası gelecek biryerde bağlı param var 23 ünde boşa çıkıyor 30000 TL kalanıda verip o tarihte motoru alacağım renk olarak repsol allah herkese istediği motoru nasip etsin

20 GÜN GEÇERMİ BE UYKU GİRMİYOR GÖZÜME
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
190
Motosikleti
Cbf 150
Hayırlı uğurlu muğurlu olsun. Güle güle bin üstat.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hayırlı olsun , kazasız belasız . :)
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Dostum hayırlı olsun kazasız belasız.
Ne güzeldir şimdi onun heyecanı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst