- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 870
Sevgili kardeşim,
Bu satırları yazan ağabeyin derki ,
Neden 600cc ile başlanmaz sorusunun cevabını arıyorsan cevabı aslında hemen yanıbaşında.
Şimdi git ve öncelikle sevgili annenin - babanın ellerinden öp . Ardından sor bakalım sen ilk yaşına girerken neden evdeki sivri köşeli sehpaları kaldırdılar , kesici delici olan şeyleri kapalı yerlere kaldırdılar. Neden sana daha ilk adımını attığın anda süper şekilde koşmanı sağlayacak bir nike veya adidas almak yerine patik giydirip yürüteç yada örümcek denen o sekiz tekerlekli zımbırtının içine oturttular. Çünki zarar görmeni istemiyorlardı , önce adım atmanı sonra bunu diğer adımların izlemesi sağlamak için seninle ilgilendiler ve bir gün geldiki artık sağa sola çarpmadan koşmaya başladın işte o zaman seni parka götürüp enerjini orada harcamanı sağladılar.
Şimdi burada sana yol gösterecek aile büyüklerin yok , bilmiyorum belki hiç hayatlarında motora bile binmediler 250cc ile 600 veya 1000 arasındaki farkı bilmiyorlar. Ama bizler , yani motora küçük cc ile başlanmalı diyen motor üzerinde yüzbinlerce km yapmış ve hala hayatta olmayı başarmış ağabeylerin aradaki farkı çok çok iyi biliyoruz.
Halamı ısrar ediyorsun o 600cc ye hakim olduğunda , hadi git çalıştır motorunu , tak 1. vitese çevir gazı devir 10.000 dd ye gelsin . Hadi bırak DEBRİYAJI ve gazıda sonuna kadar aç , ne duruyorsun hadi açsana .......
Delirdiğimi düşünüyorsun değilmi , hayır delirmiş falan değilim bu forumda şu anda hayatta olan veya buradan göçüp gitmiş pekçok ağabeyin bunu yapabiliyorlardı ve hala 600 cc ye hakim olabildiklerini düşünmüyorlardı ...
BENCE SENDE BU MAKİNAYA NE KADAR HAKİM OLABİLDİĞİNİ TEKRAR SORGULAMALISIN.
Sevgiler.
Helal olsun, umarım bu forumda kaybolup gitmez bu ve bunun gibi yazılar