- Katılım
- 24 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar ben 16 yaşındayım birşey hakkında size danışmak istedim evim okula ne cok uzak nede yürüyerek gitmek için yakın şu scooterlar çıktıgından beri hep aklımda şöle bitane alayım die ama ailemi 50 cc ye zor ikna ettim.hız yapmaz az yakıyo deyince (tabi yaşta küçük) kabul ettiler sizce 50 cc yeter mi ? 50cc nin avantajları dezavantajları neler,kaç km hız yapar :silent: bunlar hakkında yardımlarınızı bekliorum şimdiden tşk