50cc scooter Yeter mi?

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
Arkadaslar ben 16 yaşındayım birşey hakkında size danışmak istedim evim okula ne cok uzak nede yürüyerek gitmek için yakın şu scooterlar çıktıgından beri hep aklımda şöle bitane alayım die ama ailemi 50 cc ye zor ikna ettim.hız yapmaz az yakıyo deyince (tabi yaşta küçük) kabul ettiler sizce 50 cc yeter mi ? 50cc nin avantajları dezavantajları neler,kaç km hız yapar :silent: bunlar hakkında yardımlarınızı bekliorum şimdiden tşk
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
abi ehliyet falan yok.bence sen bisiklete devam et.sık dişini,ehliyetten sonra istersen hayabusayla git.tabi üniversite yaşında olursun o zaman
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
hoşbulduk.fakat kardes ben kafaya koydum alıcam seneye ağustosda 17 olunca ehliyeti alırım bi kaç ay ehliyetsiz bişe olmaz zaten trafige çıkmıyacagm için
pek sorun olacagınıda düşünmüyorum.ulan amerika da 17 yaşındakilere araba ehliyeti veriyolar biz burda dandik 60 ı geçmeyen scooter için 17 yaşını bekliyoruz ama ben beklemiycem
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ok ozaman.sen bilirsin.50cc hız yapmayıp,yük taşımıycağına göre sana yeter.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
ehliyetini alan kadar 50 cc ye devam sözü veriyorsan ok :cat:
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Birşey olmaz deme sakına...! önce ehliyet sonra eğitim 50cc bana yeter diyosun hep öyle olur bende ilk başladığımda bana 100cc yeter diyordum ama yetmiyor:p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
walla hiç 50cc kullanmadım ama bana yeter die düşünüyorum bide arkadaşlar ben önceden bikaçkere Peuoget motorlar varya hani köylerde
(en azından bizim köyde) falan kullanılır pedallı falan ondan kullandım onların motor hacmi nekadar bileniniz varmı bi kıyaslama yapıcamda
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Kısa mesefa için idare eder...Hız konusuna gelince motora göre değişir? Ne marka istiyosun?? mondial flan mı honda today tarzı mı_?
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
mondial 50TT Allah kısmet ederse bu salı gelio kardes senin hic bi bilgin varmı
nası bi motor olduğu hakkında?
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
kardeş bu 80 yapar
senin dediğin mopedler 49cc
sen nickteki yazdığı gibi 90 lımısın hangi ağustosta alcan ehliyeti
:cat:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
goktug1990 dostum 50 cc sana göre az yada çok onu bilemem ama ehliyet almadan hiç bir motorun üzerine çıkma sen ne kadar dikkatli olursan ol ne kadar iyi şoför olursan nol karşındaki kişi seni önemsemedimi olay biter ehliyet ve eğitim şart tabi kaskta
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
bu nick benim kardeşin o 90 lı ,ben 89 luyum ben onun nickten yazıyorum off bide 90 lı olsam ehliyet için bekle babam bekle bitmez walla iki yıl
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
83
xxxxx' Alıntı:
kardeş bu 80 yapar
senin dediğin mopedler 49cc
sen nickteki yazdığı gibi 90 lımısın hangi ağustosta alcan ehliyeti
:cat:

80 yapması zor ya.Bende TVS 75 cc var.Son hızı 70 km zorlasan 74km oluyor.Sınıfının(50cc-75cc) en hızlısı.74 yapmasına rağmen :)

Arkadaş 50 cc 60-70 km arası yapar.Eğer şehiriçinde ve kısa mesafe yapacaksan seni götürür.Mutlu olursun.Ama 1 ay sonra sıkılırsın.En iyisi istersen 125le başla.Çünkü 50cc-75cc ile araba sollamak mümkün değil ve uzun yola gelemiyor.Hele otobana çıkınca :)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
0
yok kardeş ben zaten uzun yol yapmam şehiriçinde bana yeter die düşünüorum ama sıkılırsam degistirebilirim motor elimde patlamazsa eğer çin malıda o yüzden
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek tesellim gözlerindi bakıp bakıp delirirdim
duman gözlüm:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
50 cc diye küçümsemeyin,bir kere kullandınız mı her türlüsü zevklidir.Katedeceğiniz mesafe ve henüz ciddi bir motosiklet kullanıcısı olmadığınızdan dolayı bu makine gayet yeterlidir,pişman olmazsınız.Yetmeme diye bir durum olmamalı;siz de biraz mütevazi olun canım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst