- Katılım
- 2 Eki 2007
- Mesajlar
- 591
Ben de bu konuda bi görüş belirtmek istedim... benim tavsiyem çin malı scooter lerden kaçmaktır.... almak isteyen ya cup motor alsın yada 125 lik ybr tarzı motorlardan alsın
....bu motorlar hem büyük motorlara iyi bir geçiş hemde motosikletim var demek için iyi seçimler olacktır....ayrıca benim de ilk motorum kanuni tigrina (cup) olduğunu söylemeliyim....
....bu motorlar hem büyük motorlara iyi bir geçiş hemde motosikletim var demek için iyi seçimler olacktır....ayrıca benim de ilk motorum kanuni tigrina (cup) olduğunu söylemeliyim....


