5 kuruşluk yeni bir benzin indirimi :)

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Senin cub'un da mı deposu 2.5 litre :cherry: hiç anlamıyorum neden cub depoları bu kadar küçük, benzincilerle kanka olmak zorundamıyız.

Aynen yaw benim kubanınkide 3.5 litre şöyle bir 8 litre falan olsa iyi olacak fullecen depoyu baya gitcek :)

ay bana bişeyler oluyo sevinçten havaya uçacam yarın ilk işim 2.5 litrelik depomu fullemek

Yaw 2.5 litre depoda 10.05 kuruş fark edicek :D :D ondan önce fullemek içinde 10 kuruş lazımdı deposu büyük olanlar daha ajantajlı
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Ben zaten motorumla kilometrede 5 krş yakıyorum, indirim yapmalarına gerek yok motoru vereyim onlarada 1 kmyi onlar yapsın.

Bu düşüş hakkatten hiç hayra alamet değil. Kesin sene sonu 5 e çıkacak benzin demedi demeyin
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
5 Kurusmu :silent: benzinciler anıyordur simdi ugrastıgımıza deymiyor diye :queen:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
şu anki depom 13 lt. Önceki motorumun deposu 18 lt. idi. Şimdi eski motorumu arıyorum :)))
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Psikolojik sınır olan 5 lirayı bir süre daha göremeyecegiz maalesef. Zaman zaman indirim ve bindirimlerle. 4.2-4.8 TL arasinda gezecek benzin fiyatlari. Ancak secimlerden sonra 5 lirayi gorebiliriz. Ustelik iktidardaki parti hangisi olursa olsun. Mevcut duzende, hic bir siyasal olusum gelip Mazot ve benzin fiyatlarini dusurmez. Vatandasi sagilacak inek gibi gorduklerinden, 4 memeli inegin 2 memesi akaryakit, 1 memesi isci ve esnaftan aldiklari vergiler, diger memeside yine vatandasin dolayli yoldan odedigi paralar. Kimse ineginin iki memesini kesmez. Ne cok meme dedim sabah sabah :) Ekonomist degilim ama benim fikrim kisaca boyle.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Yav bizim burada bi yerde 4.14 tü benzin şimdi 4.09 olmuştur sanırım. :mrgreen:
Bazı yerlerde 4.60 bazı yerler 4.40 tan satılıyor anlamadım gitti şu işi. :silent:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Kalitesiz bazı benzinler dostum ben sürekli shell den alıyorum hiç bir sorun çıkmadı :D evden kocaman bir varilide götürüp doldurtsammı ki :D :D biraz çok doldurayımda seneyede gezerim hesabı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst