- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 983
Senin cub'un da mı deposu 2.5 litre :cherry: hiç anlamıyorum neden cub depoları bu kadar küçük, benzincilerle kanka olmak zorundamıyız.
Aynen yaw benim kubanınkide 3.5 litre şöyle bir 8 litre falan olsa iyi olacak fullecen depoyu baya gitcek
ay bana bişeyler oluyo sevinçten havaya uçacam yarın ilk işim 2.5 litrelik depomu fullemek
Yaw 2.5 litre depoda 10.05 kuruş fark edicek