- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
Alp Allah tuttuğunu benzin pompası yapsın inşallah
Son günlerde iyice indirip yaptilar.
Umarım bu açığı farklı yollardan kapatmazlar.
Artık iyice şüpheyle yaklaşır olduk.
Alp bence bi heves le hayabusa alma bı bakmisin benzin 5 lira olmuşAmin :mrgreen: 3,50 ye kadar düşse ne kadar güzel olur varyaaa hemen hayabusa çekecem altıma![]()
eski zamların acısı geçmedi daha , 5 kuruş nedirki ? ciklet bile olmuyor o paraya , zaten 5 kuruşun kendisi leblebi kadarbence huylansak iyi olur pisikoteknik bir hava seziyorum ben bunda , önden küçük parmağı gösteriyorlar, ardından kol gibi gelecek :cherry:
keşke kol gelse ona razıyık ya ayak gelirse???? :santa:
namık kemal in bir fıkrası geldi aklıma... '' kafanı kullanacaksın kafanı '':cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
namık kemal in bir fıkrası geldi aklıma... '' kafanı kullanacaksın kafanı '':cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
birde ÜSKÜDARDAYIM GELİYORUM VAR ))))
o boyutta olmasında devamı.
birde ÜSKÜDARDAYIM GELİYORUM VAR ))))
o boyutta olmasında devamı.
eski zamların acısı geçmedi daha , 5 kuruş nedirki ? ciklet bile olmuyor o paraya , zaten 5 kuruşun kendisi leblebi kadarbence huylansak iyi olur pisikoteknik bir hava seziyorum ben bunda , önden küçük parmağı gösteriyorlar, ardından kol gibi gelecek :cherry:
irfan abi gelecek değilde girecek desek daha doğru olur :cherry:
Senin cub'un da mı deposu 2.5 litre :cherry: hiç anlamıyorum neden cub depoları bu kadar küçük, benzincilerle kanka olmak zorundamıyız.ay bana bişeyler oluyo sevinçten havaya uçacam yarın ilk işim 2.5 litrelik depomu fullemek