5 kuruşluk yeni bir benzin indirimi :)

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son günlerde iyice indirip yaptilar.
Umarım bu açığı farklı yollardan kapatmazlar.
Artık iyice şüpheyle yaklaşır olduk.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Alp Allah tuttuğunu benzin pompası yapsın inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son günlerde iyice indirip yaptilar.
Umarım bu açığı farklı yollardan kapatmazlar.
Artık iyice şüpheyle yaklaşır olduk.

pehhh indirip indirmeyip
farketmiyor
hertürlü yapıyorlar ))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eski zamların acısı geçmedi daha , 5 kuruş nedirki ? ciklet bile olmuyor o paraya , zaten 5 kuruşun kendisi leblebi kadar :) bence huylansak iyi olur pisikoteknik bir hava seziyorum ben bunda , önden küçük parmağı gösteriyorlar, ardından kol gibi gelecek :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
eski zamların acısı geçmedi daha , 5 kuruş nedirki ? ciklet bile olmuyor o paraya , zaten 5 kuruşun kendisi leblebi kadar :) bence huylansak iyi olur pisikoteknik bir hava seziyorum ben bunda , önden küçük parmağı gösteriyorlar, ardından kol gibi gelecek :cherry:

keşke kol gelse ona razıyık ya ayak gelirse???? :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
eski zamların acısı geçmedi daha , 5 kuruş nedirki ? ciklet bile olmuyor o paraya , zaten 5 kuruşun kendisi leblebi kadar :) bence huylansak iyi olur pisikoteknik bir hava seziyorum ben bunda , önden küçük parmağı gösteriyorlar, ardından kol gibi gelecek :cherry:

irfan abi gelecek değilde girecek desek daha doğru olur :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi gelecek değilde girecek desek daha doğru olur :cherry:

:cherry: önemli olan okuyanın anlaması , anladınmı ? anladın .... demekki neymiş terbiymizi bozmayacakmışız :cherry: :p geldiği zaman zaten doğal selleksiyon yoluyla girmiş olacak , tekerleklerle beraber :cherry: garaja garaja :cherry:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Benzin tüketimi düştü bence son zamlarla iyice saçma sapan bir hal alınca benzin fiyatları, talep düşünce de fiyatları düşürüp arzı arttırmaya çalışıyorlar gibime geliyor. Az bişey daha iner bence.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
ay bana bişeyler oluyo sevinçten havaya uçacam yarın ilk işim 2.5 litrelik depomu fullemek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst