5 kasım çoook önemli bi günmüş:)))

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
26 sene önce önce bugündü:)
kadıköy şifa hastanesinde:)
sarışın bi hemşirenin kucağında gözlerimi açmıştım:queen:



doomgnck8.jpg
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun :rendeer:
Sarışın hemşireye de teşekkürlerimizi sunalım, asıl başarı onunmuş gibi olmuş yazı, hakkını yeme yayında ve yapımda emeği geçen diğerlerinin:p

Mutlu yaşlar dilerim...:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
İyi ki doğdun :rendeer:
Sarışın hemşireye de teşekkürlerimizi sunalım, asıl başarı onunmuş gibi olmuş yazı, hakkını yeme yayında ve yapımda emeği geçen diğerlerinin:p

Mutlu yaşlar dilerim...:rendeer:

onu unutamadık zati:p

teşekkür ederim dileklerin için:cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi feysbukta ara belki onu da bulursun:) Yeni yaşın hayırlara vesile olur inşallah abi :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemşire güzelmiydi bari :)
Neysede iyiki doğdun gökhan...
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
iyi ki doğdun Gökhan..
imzamdaki yazım aynen geçerli..
Yüreğin Sevgisiz, Sevgin Karşılıksız kalmasın.. Nice mutlu yıllara..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
doğum günün kutlu olsun abi:rendeer:Başlık haarika olmuş ne yalan sööleyim çok ilgi çekici:cherry:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
iyiki doğdun.. Allah hayırlı ve uzun ömürler nasip etsin..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Remember, remember the Fifth of November.

Valla bi art niyet yok "5 kasım çook önemli bi günmüş" deyince direk "V" geldi aklıma:)

Doğum günün kutlu olsun tabi o da önemli:mrgreen:Nice 26 yıllara... da neden 53 yazıyor orada yaşın:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Daha önce doğulmuştu, konu açmadan önce forumda arasana.:p

Nice mutlu yıllara Gökhan, iyiki doğdun. :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gkn 5 kasımda dogulur mu bee. Bak 2 ay daha beklesen 1 yıl kazanacaktın.:p

İyiki dogdun.Nice mutlu yıllara.:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
her ayın beşi benim için çok öenmli zaten çünkü kredi kartı son ödeme günümmm ama madem öyle 5 kasım ayrı bi önem kazandı senin doğumunla

Doğum günün kutlu olsunnn nice yıllaraa hep beraberr :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevdiklerinle birlikte nice yıllara...
benim hemşirem esmermiş, o yüzden esmerlere hastayım :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sevdiklerinle donatılmış bi hayat diliyorum,-yeni yaşın sana uğur getirsin kardeşim, NİCE YILLARA :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum günün kutlu olsun
mutlu ve huzurlu nice yıllara inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst