Abi feysbukta ara belki onu da bulursun

Yeni yaşın hayırlara vesile olur inşallah abi
feysbuk deme abi bana, geçmişimle başım belada:queen:
Hemşire güzelmiydi bari

Neysede iyiki doğdun gökhan...
heralde güzeldi olm

babam ıllardır hep onu annatır:queen:
iyi ki doğdun Gökhan..
imzamdaki yazım aynen geçerli..
Yüreğin Sevgisiz, Sevgin Karşılıksız kalmasın.. Nice mutlu yıllara..
teşekkür ederim güze dileklerin için:cat:
doğum günün kutlu olsun abi:rendeer:Başlık haarika olmuş ne yalan sööleyim çok ilgi çekici:cherry:
öle abicim, saygı duruşuna dikicektim sabah herkesi, önemli gün ya:queen:
iyiki doğdun.. Allah hayırlı ve uzun ömürler nasip etsin..
saolun, sizede
Remember, remember the Fifth of November.
Valla bi art niyet yok "5 kasım çook önemli bi günmüş" deyince direk "V" geldi aklıma
Doğum günün kutlu olsun tabi o da önemli:mrgreen:Nice 26 yıllara... da neden 53 yazıyor orada yaşın:queen:
'V' neri abi, basmadı:silent:
53 dier elemana yazıo, biz 26 olduk daha
26 bitti yani 27 den gün alıoz heralde, morukladım iice:mrgreen:
Daha önce doğulmuştu, konu açmadan önce forumda arasana.
Nice mutlu yıllara Gökhan, iyiki doğdun. :rendeer::rendeer::rendeer:
saol muratçım, görmedim konuyu, bilsem açmasdım:mrgreen:
silinmesini taleo ediorumm:queen:
Doğum günün kutlu olsun.
Nice yıllara sağlık ve huzur ile girmen dileğiyle...
saolun efemmm:rendeer:
Gkn 5 kasımda dogulur mu bee. Bak 2 ay daha beklesen 1 yıl kazanacaktın.
İyiki dogdun.Nice mutlu yıllara.:rendeer:
gökhanım, dooru dion, ama zor doğmuşum zati, 9 ay 13 gündemi ne,
dahada gecikseyidim küflenirdim heralde validenin karnında:mrgreen::mrgreen:
her ayın beşi benim için çok öenmli zaten çünkü kredi kartı son ödeme günümmm ama madem öyle 5 kasım ayrı bi önem kazandı senin doğumunla
Doğum günün kutlu olsunnn nice yıllaraa hep beraberr :rendeer:
eyvallah saolda, beni kredi kartıyla anma abi, kötü anılarım var
garanti bankasına sevgiler....
Doğum günün kutlu olsunnnnnn
teşekküler tubacım:rendeer:
Doğum günü kutlu olsun arkadaşım.
saol arkadaşım:wiinkk:
sevdiklerinle birlikte nice yıllara...
benim hemşirem esmermiş, o yüzden esmerlere hastayım
bense sarışınlara:queen:
utanmasak olsunda taştan olsun dicez yakında:queen:
Sevdiklerinle donatılmış bi hayat diliyorum,-yeni yaşın sana uğur getirsin kardeşim, NİCE YILLARA :rendeer:
saol cnm, toptan hesap tenzilatlı olucaktı ama çakal olmiim die yazıom
anladın sen onu:mrgreen:
dogum günün kutlu olsun
mutlu ve huzurlu nice yıllara inş.
teşekkürlerr efendim..
doğum günün kutlu olsun
nice senelere
teşekkür ederim ii dilekleriniz için:cat:
26. yaş günün kutlu olsun

::biggrinn::haapppy:::coool::
babaçi kerdeşim, çook teşekkürler, ilk pastamı senden aldım
Doğum günün kutlu olsun.......
teşekkür ederiz abicim:rendeer:
Nice mutlu yıllara GKN
İnşallah yeni senede yeni bi motor gelir gidenin yerini unutturacak bi makina olur...
Buarada bende bi akrep burcuyum ve senle baya tesadüflere ortağız...
olm yeni makinayıda beraber alalım a.q
hakanım kardeşim kader ortağım

makinalar gittiyse gitti, koy dötüne, allah sağlık sıhat versin alırız bi daha
bu ara bi 600f le flört edioruz, yapı krediyide araya alabilirsek üçlü bişiler denicez:queen:
ama olmassa seni beklerim, beraber alırız:cat:
saglıklı mutlu sevdiklerinle nice mutlu yılar
teşekkürler abi, saygılar..
nice mutlu yıllara gökhan kardeş....
saol kardeşim, birlikte nice mutlu yıllara...
arkadaş ben anlamadım aradan taaa koskocaman 26 sene geçmiş sen kalkmışın topik hortlatıyon

hoş geldin iyiki doğdun:cat:
hoş bulmuştumda, hotlatmazdım bileydim,
tmm tmm söle pro ya kitlesin:queen:
teşekkür ederim bu arada:cat:
Mutlu yıllar... doğum günün kutlu olsun.
teşekkürler, teşekkürler teşekkürler..
Doğum günün kutlu olsun krdsm nıce yıllara
teşekkür ederim ii dilekleriniz için:rendeer:
:rendeer

ogum günü kutlu,,olsun nice mutlu seneler..:rendeer:
teşekkürlerrrrrrrrrrrrr...
doğum gününü kutlarım sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara herşey gönlünce olsun :rendeer:
teşekkür ederim ii dileklerinize..
saol:cat:
doğum günün kutlu olsun gökhan nice senelere
saol deniz cim teşekkürler:cat:
Gözleri kapalı olduğu için tam görememiş olabilir
kim demiş, çok fena rontladım ben, gözleri kapalı falan dem abicim, hakaret olarak algılarım:queen::queen: