içlerinde performansı en düşük olanı kawasaki, fz8 alırım ben olam. emmyede gelir gömmeyede.
boy ve kilo, ayrıca kullanım amacı , kullanım sıklığı, kullanım yeri(yurtdısındakı her yol öyle 6 şeritli falan değil sonucta), oturma pozisyonu isteğiniz neler ? bence bunları paylasırsanız forumda size daha yardımcı olabilirler.
ben birazda kişisel olacak bir soru sorayım tecrübeniz kaç km acaba ? kaç yıldır kullanıyorsunuz ?
saygılarımla