4 secenek arasında kaldım sizce hangisi?

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
Sanırım kawasakiyi alaçağım kullananlardan çok olumlu geri bildirim aldım. Söylediklerine göre uzun sürüşlerden sonra motordan indiğinde bel bırk gidiyormuş onun dışında aynaları aşırı kötüymüş fakat buda mirror extender ile rahatca cözülebilir sanırım
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
içlerinde performansı en düşük olanı kawasaki, fz8 alırım ben olam. emmyede gelir gömmeyede.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
65
boy ve kilo, ayrıca kullanım amacı , kullanım sıklığı, kullanım yeri(yurtdısındakı her yol öyle 6 şeritli falan değil sonucta :) ), oturma pozisyonu isteğiniz neler ? bence bunları paylasırsanız forumda size daha yardımcı olabilirler.

ben birazda kişisel olacak bir soru sorayım tecrübeniz kaç km acaba ? kaç yıldır kullanıyorsunuz ?

saygılarımla
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
9
içlerinde performansı en düşük olanı kawasaki, fz8 alırım ben olam. emmyede gelir gömmeyede.

O yüzden kawazakiyi sectim diyebilirim. Şehir içerisinde çok fazla güçe ihtiyac duymıycağım için. Ama yinede hızlanması hiçte fena değil gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

boy ve kilo, ayrıca kullanım amacı , kullanım sıklığı, kullanım yeri(yurtdısındakı her yol öyle 6 şeritli falan değil sonucta :) ), oturma pozisyonu isteğiniz neler ? bence bunları paylasırsanız forumda size daha yardımcı olabilirler.

ben birazda kişisel olacak bir soru sorayım tecrübeniz kaç km acaba ? kaç yıldır kullanıyorsunuz ?

saygılarımla

Haklısın yollar 6 şeritli filan değil fakat oldukca geniş ve ekstradan her her yolda otoban haric bisiklet yolu var. Şehirde rastlıyabilceğiniz tek çukur delik vs tramvayın demirleri olur onun dışında motora çok elverişli diyebilirim.Dim dik kalas gibi oturmak istemiyorum onun dışında motordan indiğinde belin bırkın ağrımayan bir sürüş isterim herkez gibi fakat bu pekte mümkün değil bence ama en aza indirilebilir.

2011 de motor ehliyetimi aldım ( burada ehliyet almak çok zor gercekten ) ve ekstradan 20 saatlik sürüş derslerinden sonra 250cc bir motorla başladım ve bu zamana kadar 4 motor değiştirdim. Çok tecrübeli sayılmam yani kendimi öyle görmüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst