kazasız beLAsız nice kiLometrelere...
yaLnız bu turuncu renk konusunda şöyLe bir sapLantım var sanırım benim
bu repsoL çağrışımı honda dışında bir motorda oLduğunda sanki biraz + dan cok
eksi katıyor gibi aLete.. göz aLışkanLığı herhaLde
taby kendi cehaLetimdir..
kişiseL bir yorum katmak istedim sadece, sadece kunt msj yazmak istemedim
Temiz duruyo , motor blogunu sen mi boyadin?