4 resim çektim

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar buda geçenlerde aldığım motorum gs 500-resim işi bayaa gecikti




motorun kuyruğu bayaa bi düşük bunun için biraz uğraşacağım yoksa bu şekilde pek beğenmiyorum kuyruğu



 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
hayırlı olsun güle güle kullan arkadasım tekerin hep düz bassın:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
bu arada bende gs 500 arıyorum temiz satan arkadaslar varsa cevap bekliorum
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
kazasız beLAsız nice kiLometrelere...
yaLnız bu turuncu renk konusunda şöyLe bir sapLantım var sanırım benim
bu repsoL çağrışımı honda dışında bir motorda oLduğunda sanki biraz + dan cok
eksi katıyor gibi aLete.. göz aLışkanLığı herhaLde
taby kendi cehaLetimdir..
kişiseL bir yorum katmak istedim sadece, sadece kunt msj yazmak istemedim
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
kazasız beLAsız nice kiLometrelere...
yaLnız bu turuncu renk konusunda şöyLe bir sapLantım var sanırım benim
bu repsoL çağrışımı honda dışında bir motorda oLduğunda sanki biraz + dan cok
eksi katıyor gibi aLete.. göz aLışkanLığı herhaLde
taby kendi cehaLetimdir..
kişiseL bir yorum katmak istedim sadece, sadece kunt msj yazmak istemedim

cantların rengini değiştirmek aklımdan geçmedi değil ama daha öncesinde yapmak istediğim şeyler var cant işini daha sonraya bıraktım.


iyi dilekleriniz için sağolun arkadaşlar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kazasız Sürüşler dilerim :) Buna Bi grenaj attın mı çık şık duruyo walla :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oyyy oyyy oyyyy..
Bin ytl kâr verebilirim valla..

Cilop gibi MAŞALLAH....:wiinkk::rendeer:

Aynayı (sağ taraf) ama bir yerlere sürtmüşsün..:mrgreen:

Genelde kapı aralıklarından geçerken olur..:mrgreen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Genelde kapı aralıklarından geçerken olur..:mrgreen:[/QUOTE]

garaja koyarken sürtüyo abi engel olamıyorum bi türlü kapıyı büyütmem lazım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Güzel toplanmış,jantları tam sarı yapsaydın tam süper olaurdu.Sarı-Lacivert Güle güle kazasız bin.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :rendeer:
bence jantların rengi birde sinyallerin rengini değiştirirsen daha hoş ve güzel duracaktır. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst