4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
tüm güzel dostlarımız orada ama tarıhlerı cakışan planımız vardı . aranızda olamadık sağlık olsun bı dahakı mangal buluşmasında yıne beraber oluruz hepinize sevgıler:rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Süpriz Yapıp Gelicektim Ama Hastalık Bırakmadı Tam İyi Oldum Dedim Çözdüm Motoru 2 Sokak Gitmeden Geri Döndüm :( Haftaya Artık :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
tüm güzel dostlarımız orada ama tarıhlerı cakışan planımız vardı . aranızda olamadık sağlık olsun bı dahakı mangal buluşmasında yıne beraber oluruz hepinize sevgıler:rendeer:

bende sinan aynı derten canım inş bi dahaki sefere hep beraberiz:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
2 hafta sonra maltepe sahil mangalı var...
Karambole kimse topik açmasın...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Burçin& İlker sizleri seviyoruz :rendeer:Dediğim gibi sorun sizinle alakalı değil....
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
152
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve Bana :) Herkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT

bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Çok Güzel Bir Organizasyondu İlk Buluşmam Olmasına Rağmen Sanki Yıllardır Dostmuşuz Gibi Davranıldı Eşim Ve Bana :) Herkese Çok Teşekkürler İyiki Varsınız MT

bu arada 600f fazer600 1000rr filan yanyana dururkern benim keeway arn pek yakışmasada araya kaynadık :)

Bizde motosikletin markası yada kaç cc olması önemli değil sadece tek şey insan olması yeterli:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst