- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşımla pazar günü aldığımız ani bir kararla bozcaadaya gitmek için yenikapıya gidip çarşamba gününe bandırma feribotuna biletlerimizi aldık. Pazartesi günü ilk işim 4100km de olan motorumu ne olur ne olmaz diye ferco motora götürerek uzun yol için kontrollerini yaptırdım.
Çarşamba günü geldi çattı motorumu hazırlamak için apartmanımın önüne kadar çektim. Eşyalarımı Kappa 52lt soft çantam ve sırt çantamla taşıyacaktım.
daha sonra Alperin gelmesiyle annemler yolculuk öncesi ilk fotoğraflarımızı çektiler
12:30 da feribotumuzun kalkmasıyla hedefimiz Bandırma idi.
Feribottan fotoğraflar:
Alper
Ben
Feribottan biraz rötarlı indikten sonra (15:00) 15:20 ye kadar telefon görüşmeleriyle geçti ve aklımıza adaya arabalı vapurun 18:00 da olduğu geldi, hemen yola koyulduk. Yolumuz Bandırma-Biga-Çan-Etili-Bayramiç-Ezine-Geyikli-Bozcaada(200km civarı) şeklinde olacaktı. Bu yolu kullanacak arkadaşların erimiş asfalt ve gereksiz yere dökülmüş mıcırlara dikkat etmelerini öneririm. Saatin öğleden sonra olması sebebiyle asfalt epey bir erimişti. Ezine de yolu sorduğumuz kişiler İskeleye İzmir yolundan yeni bir bağlantı yapıldığını ve oranın daha kısa olduğunu sölemeleri üzerine o yoldan gitmeye karar verdik. saat 17:20 civarıydı. Sapağa geldiğimizde yolun kapalı olduğunu gördük ama yine devam edecektik. Yapım aşamasındaki yola girdik ve 17 40 civarı iskeledeydik. 18 de vapura binerek adaya geçmeye koyulduk
Adaya inmemizle teyzemin evine geçerek eşyalarımızı bırakıp aç olan midelerimizi doyurmak için ayazma plajına koyulduk.
ve yemek vakti
Ben ve cbf
adada akşam oldu =)
akşam öğrendikki 2 arkadaşımız otobüse atlamış ve sabaha adaya geleceklermiş bizde atıştıracak birşeyler alarak eve geçtik onları karşılamamız için erken uyanmak zorundaydık =)
Sabah oldu Alper hala uyuyordu bu fotoğrafın nasıl çekildiğinden haberi yok
2 arkadaşımız geldikten sonra ayazma plajına giderek denize girdik, malesef 10 sene öncesinden baya bir fark vardı plaj temizliği konusunda hala temiz olmasına rahmen eski halini aratıyordu.
16:30 da arabalı vapurla dönüş için yola çıktık. Vapurdayken fazla yüklerimizi kargoya verme kararı aldık ancak ben önden gidecektim, Alperler kargoya vereceklerdi, Bandırma da buluşacaktık. 17 40 ta lodosun etkisiyle geyikliye geç vardıktan sonra aynı güzergahtan yola çıktı 20 de bandırmaya varmıştık sıla ve ben, feribot saat 21 30 da olduğu için Alperleri beklemeye başladık o sırada onlardan gelen mesajı gördük Avrupadalardı =) tekirdağ üstünden dönmeye karar vermişler. 23:50 de yenikapıda olduk ve oradan bahçeşehire yavaş yavaş 12 20 de vardık. Ardından herkes evine geçti.
artçım sıla(beyazlı) ve ben
36 saat sonra tekrar evimdeydim, yazımda sürçü-lisan ettiysem affola...
Çarşamba günü geldi çattı motorumu hazırlamak için apartmanımın önüne kadar çektim. Eşyalarımı Kappa 52lt soft çantam ve sırt çantamla taşıyacaktım.
daha sonra Alperin gelmesiyle annemler yolculuk öncesi ilk fotoğraflarımızı çektiler
12:30 da feribotumuzun kalkmasıyla hedefimiz Bandırma idi.
Feribottan fotoğraflar:
Alper
Ben
Feribottan biraz rötarlı indikten sonra (15:00) 15:20 ye kadar telefon görüşmeleriyle geçti ve aklımıza adaya arabalı vapurun 18:00 da olduğu geldi, hemen yola koyulduk. Yolumuz Bandırma-Biga-Çan-Etili-Bayramiç-Ezine-Geyikli-Bozcaada(200km civarı) şeklinde olacaktı. Bu yolu kullanacak arkadaşların erimiş asfalt ve gereksiz yere dökülmüş mıcırlara dikkat etmelerini öneririm. Saatin öğleden sonra olması sebebiyle asfalt epey bir erimişti. Ezine de yolu sorduğumuz kişiler İskeleye İzmir yolundan yeni bir bağlantı yapıldığını ve oranın daha kısa olduğunu sölemeleri üzerine o yoldan gitmeye karar verdik. saat 17:20 civarıydı. Sapağa geldiğimizde yolun kapalı olduğunu gördük ama yine devam edecektik. Yapım aşamasındaki yola girdik ve 17 40 civarı iskeledeydik. 18 de vapura binerek adaya geçmeye koyulduk
Adaya inmemizle teyzemin evine geçerek eşyalarımızı bırakıp aç olan midelerimizi doyurmak için ayazma plajına koyulduk.
ve yemek vakti
Ben ve cbf
adada akşam oldu =)
akşam öğrendikki 2 arkadaşımız otobüse atlamış ve sabaha adaya geleceklermiş bizde atıştıracak birşeyler alarak eve geçtik onları karşılamamız için erken uyanmak zorundaydık =)
Sabah oldu Alper hala uyuyordu bu fotoğrafın nasıl çekildiğinden haberi yok
2 arkadaşımız geldikten sonra ayazma plajına giderek denize girdik, malesef 10 sene öncesinden baya bir fark vardı plaj temizliği konusunda hala temiz olmasına rahmen eski halini aratıyordu.
16:30 da arabalı vapurla dönüş için yola çıktık. Vapurdayken fazla yüklerimizi kargoya verme kararı aldık ancak ben önden gidecektim, Alperler kargoya vereceklerdi, Bandırma da buluşacaktık. 17 40 ta lodosun etkisiyle geyikliye geç vardıktan sonra aynı güzergahtan yola çıktı 20 de bandırmaya varmıştık sıla ve ben, feribot saat 21 30 da olduğu için Alperleri beklemeye başladık o sırada onlardan gelen mesajı gördük Avrupadalardı =) tekirdağ üstünden dönmeye karar vermişler. 23:50 de yenikapıda olduk ve oradan bahçeşehire yavaş yavaş 12 20 de vardık. Ardından herkes evine geçti.
artçım sıla(beyazlı) ve ben
36 saat sonra tekrar evimdeydim, yazımda sürçü-lisan ettiysem affola...