34 TK 8418 Siyah Yamaha R25 İstanbul Acıbadem çalınmıştır

Katılım
6 Ağu 2015
Mesajlar
3
Siyah renkli daha 2bin kmdeki 34 TK 8418 plakalı R25'im dün gece 02.30 ile sabah 11.00 arasında apartmanın otoparkından çalındı. Gören, duyan ya da herhangi bir şekilde rastlayan olursa irtibata geçin lütfen. Tel no 5363703261
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık be nasıl insanlar bunlar ne emeklerle alınıyor bu arçalar
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
117
Umarim en kisa surede motoruna geri kavusursun.
Otoparktan calininca sistem nasil isliyor?(bilenler yazarsa sana faydasi olur belki)
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Haysiyet,şeref yoksunu puştlar.Daha 2.000 km deymiş.Benim içim cız etti.İnşallah bulunur.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Bugun birtane gordum kartaldan pendige dogru geliyordu sahil kismindan kaski ceketi falan vardi ama senin motormudur bilinmez, cok gecmis olsun insallah en yakin zamanda bulunur benimde arabam calinmisti acini cok iyi anliyorum
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
geçmiş olsun, nasıl çalıyorlar ya otoparktan falan bu insanlar anlaması güç.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
İnşallah bulunur , olabildiğince kendinizde araştırın illegal motor işlerinin döndüğü semtleri ...
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
Geçmiş olsun inşallah bulunur. Şans sizinle olsun. Bu şerefsizler yine azdı, hergun bir motor çalınıyor.
Bu şebeke icin geçen yaz başında çökerttik diyorlardı. Onlarca motor bulunmuş.

Malum sitede bir ilan var, Şişliden de siyah bir R25 çalmışlar geçen hafta içi.

Elleri kırılsın. Işleri rastgitmesin.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Her çalıntı haberine üşenmeden yazıyorum..

BU tip SS görünümlü özellikle Honda / Yamaha / KAwasaki gibi motosikletleri asla ve asla dışarıda ( kapalı olmayan bir otoparkta ) bırakmayın!!!

Yedek parça olarak yada memleketin en ücra köşelerine bile en rahat sattıkları motor tipleri bunlar..

Gündüz gözüyle bile olsa motosikleti dışarıda parkedip 10 dk. lığına bile uzaklaşmayın.. Bu hırsız takımı izliyor..

Eğer kapalı garaj ümkanınız yoksa ev-iş arası bu tip motosikletleri almayın...

Bu son çalıntı haberi olmayacak hala ben motorumu 2-3 kilitle kitliyorum kimse çalmaz diyenleri uyarıyorum..

Geçmiş olsun...
 
Katılım
6 Ağu 2015
Mesajlar
3
Eyvallah çok saolun kardeşlerim Allah kimsenin başına vermesin böyle birşeyi. İnsanın biriktirdiği emeği gidiyor, sadece maddi değil manevi değer de veriyorsun. Kamera kayıtları var onları inceliyoruz polis arkadaşlarla. Çevreden de haberler geliyor, ümraniye ve feriköyden bir kaç haber var. Kısa zaman içerisinde kavuşurum motoruma inşallah. Gören duyan olursa her saat ulaşabilirsiniz bana.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Eyvallah çok saolun kardeşlerim Allah kimsenin başına vermesin böyle birşeyi. İnsanın biriktirdiği emeği gidiyor, sadece maddi değil manevi değer de veriyorsun. Kamera kayıtları var onları inceliyoruz polis arkadaşlarla. Çevreden de haberler geliyor, ümraniye ve feriköyden bir kaç haber var. Kısa zaman içerisinde kavuşurum motoruma inşallah. Gören duyan olursa her saat ulaşabilirsiniz bana.

İnş bulursunuz güzel bir şekilde hasarsız olarak, hangi bölgeden çalmıştı şerefsizler. motorda belirgin bir iz sticker vs birşey var mıydı?
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Forumda okuğum Acıbadem'de geçen ikinci çalınma vakası..

İstanbul'da güvenli olarak geçen semtler buralar. Allah belalarını versin hepsinin.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
Eyvallah çok saolun kardeşlerim Allah kimsenin başına vermesin böyle birşeyi. İnsanın biriktirdiği emeği gidiyor, sadece maddi değil manevi değer de veriyorsun. Kamera kayıtları var onları inceliyoruz polis arkadaşlarla. Çevreden de haberler geliyor, ümraniye ve feriköyden bir kaç haber var. Kısa zaman içerisinde kavuşurum motoruma inşallah. Gören duyan olursa her saat ulaşabilirsiniz bana.

Geçmiş olsun.
Acıbademin ne tarafında oldu olay acaba?

Zincir ve ya disk kilidi var mıydı?

Teşekkürler
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
31
Dün farkettimki birisi benim r25 imi çalmaya niyetli, uyuşturucunun etkisinde dükkanın önündeki motoru calacaktı yakaladık dikkat edin. Heryerde alarmlı disk kilidi takın. Geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam geçmiş olsun kasko yaptırsanız çok mu pahallı oluyor yani 20 30 TL motorlara biniliyorsa kasko yaptırın çalsınlar kaskodan parasını alırsınız
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
69
Geçmiş olsun inşallah yakın zamanda bulunur, ben kasko yaptırmayı düşündüm ama sigorta firmaları teklif bile vermiyorlar, hemen hemen hiçbir sigorta motorlara kasko yapmıyor, yapanlarda ya çok abartı yüksek fiyat istiyorlar yada kapalı otoparkta kilitli olma şartı koyuyorlar, yani kasko yapmamak için yapsalarda çalıntıyı ödememek için ellerinden geleni yapıyorlar, haýırlısıyla motorunuz bulunur inşallah, dualarımız sizlerle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst