- Katılım
- 8 May 2007
- Mesajlar
- 37
topa tutulcak bır mevzu yok 




1 dk ustunde sd/300/km hızla gıtsın ben baska bırsey demem


;
1 dk ustunde sd/300/km hızla gıtsın ben baska bırsey demem
sen hala konuşmadınmı??????hayretulen Erbil burayı da kattın birbirine,bi kaç kişi banlanmış senin yüzünden...Erhan'la senin üyeliğin hakkında biraz konuşayım :queen:
çok doğru laf söylemişsin pınar,dediğini yapmama çok az kaldı:cherry::cherry::cherry:Ekamba sana geyecakmış desem yine inanır mısın :queen:
hava düzeldiği an inşallah ben çekip sen de seyredeceksin:cat:topa tutulcak bır mevzu yok
1 dk ustunde sd/300/km hızla gıtsın ben baska bırsey demem;
bu arada sana dost tavsiyesi, kaçmayı aklına koyduğunda r1 i bi yere bırak ve ters istikamete koşmaya başla :queen:
Vaay Pınar şaşırttın beni, sende anlıyorsun racing makinelerden.:queen:
Bugün geliyo benim makine. Ekambayla kapışıcam bakalım, nasıl olsa onun makine gitmiyo :queen::queen::queen:
Bugün geliyo benim makine. Ekambayla kapışıcam bakalım, nasıl olsa onun makine gitmiyo :queen::queen::queen:
Bir aydır geliyor senin makine, hayırdır R1 mi aldın?
Bir aydır geliyor senin makine, hayırdır R1 mi aldın?
Bir aydır geliyor senin makine, hayırdır R1 mi aldın?
kayacakmış demek,çok ayıp bişi :farao: