30 kasım kadıköy toplantısı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
off beaa arkadaşlar kusurabakmayın yaa bi sorun var bi türlü ekleyemiyorum fotoları en kısa zamanda eklicem
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
şaka olduğunu biliyorum ama şakası bile hoş değil.::wacko::[/QUOTE]

kusura bakma yasın abi takıldım ölesine yoksa yok öle bişi tabıkı :rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
img22602117986jf8.jpg


gkn bu eyleminin tepkisini vücudum hala göstermedi haberin olsun sanırsam yarın öğlene doğru olay ceryan eder. o zaman seni ararım
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bunların alayı bole iş çıkmaz bunlardan yasinin yaptıgı org ne bekliyosunki gidenler bile cok gitmiş deymez bu herife

şu yukarıdaki metini yanlış anlamış olan Yasin abimden çok özür diliyorum yanlış anlaşılma olmuş affet abi beni.:salut:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
cadıııııııııııııııııı :) abla kapmıssın gene yakısıklıyı kim bu bilelim yanı öle yanyana pozlar hahahahh :p :rendeer: resimler guzel eline saglık

şu yukarıdaki metini yanlış anlamış olan Yasin abimden çok özür diliyorum yanlış anlaşılma olmuş affet abi beni.:salut:

:silent: :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ne güzel bir akşamdı yaw fotograflar süperr

E tire M tire R tire E :p azminden ötürü kutlarım açılacak o site merak etme
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354







bu da sizin şerefinize :mrgreen:




GKN ve ailesi :cat:


mt nin cadısı (cadıları ) :p


ŞirinBaba ve E-M-R-E :p (üstad kızmaca yok )


yasincim kusura bakma canım 7-8 biradan sonra seni böyle yakaladım :cherry:



atii vee diaver. .



eminn probisi hüpletirken :p


ati bu senin için :mrgreen::mrgreen:






ve gürkan abi atiyi görünce . . . :mrgreen:



millet böyle eğlenirken emin ne düşünüyo dersiniz ? (askerlik mi yoksa) düşünme emin geçer. .:cat:


evin delisi sofranın başına otururmuş derler bizde de mt nin delisi oturuyo .. ::koop::
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadıııııııııııııııııı :) abla kapmıssın gene yakısıklıyı kim bu bilelim yanı öle yanyana pozlar hahahahh :p :rendeer: resimler guzel eline saglık

okancım buldum çıtır yakışıklıyı bırakırmıyım :p


EtireMtireRtireEtire seninde eline saglık resimler için teşekkürler :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
çok güzel bir akşamdı, çok eğlendik aynı zamanda çok sıcak bir ortam, düzenleyenlerede gelenlerede çok teşekkürler... :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel bi organizasyon du, teşekkür ederim emeği geçen herkeze:rendeer:
eti cin imi eksik etmediği için özellikle emreye de teşekkürler:mrgreen:
mekan güzeldi, oturuş şekli itibariyle herkesle bi anda konuşmak zzor olsada ii oldu, mekan sahipleri ne de teşekkür ederiz, bizim kahrımızı ben olsam çekmezdim:p

kelleci sen şu saatlerde muhtemelen vicut ifrazatınla ilgili sıkıntılar yaşıyosundur, vazelin kullan , ii gelir:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ulen gene bir buluşmayı daha kaçırdık yazıklar olsun bana
bütün sevdiklerim bir aradaymış ne güselll
bende resimlerle avundum durdum
olsun herkesi bir arada eglenirken görmek süper
emegi geçen herkese sonsuz teşekkürler
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ulen gene bir buluşmayı daha kaçırdık yazıklar olsun bana
bütün sevdiklerim bir aradaymış ne güselll
bende resimlerle avundum durdum
olsun herkesi bir arada eglenirken görmek süper
emegi geçen herkese sonsuz teşekkürler

ulan sağar sultanduydu buluşmayı:queen::queen::queen::queen:
nöbettemiydin yoksa:cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst