30 kasım kadıköy toplantısı

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel bi akşamdı, gelen herkese ve organize edenlere teşekkürler... :cat:
Diğer resimleri bekliyoruz :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bütün akşam boyuna o kadar flaş patladı sürüsünce :p foto çektiler nerde bu fotolarrr
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
bi dakka :Dben ekledim fotoları bende başka yok:queen:
cadı da var
eryilmazda var:D bide dün akşamki çift diyim:S

ya bunların alayı bole iş çıkmaz bunlardan yasinin yaptıgı org ne bekliyosunki gidenler bile cok gitmiş deymez bu herife

arkadaşım elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalıştım. iyi oldu mu,olmadı mı bilmiyorum .sadece bana göre iyi bir buluşma oldu. bana değer mi değmez mi ?onu taa sabahın köründe karşılara gip oradan akşamın karanlığında kırmayıp gelen arkadaşlara bi soruver.bence değdiğini düşündükleri için geldiler.yok aksini düşünüyosan sende bir sorun var demektir:farao:





bir kıskanma sezdım :p reis calısmasan gelsen super olucaktı yaa valla guzeldi ama bi ara mekana gidelim ben sevdim bu arada mahmut abiyede mekanını bize acıp elinden geleni yaptıgı için teşekkurler hasılatıda yasınle kırıstı haberiniz ola hahahahaha :queen: :mrgreen:

şaka olduğunu biliyorum ama şakası bile hoş değil.::wacko::
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bu fotoğraflarda benim çektiklerim:p


















bu şahışlar nereye bakıyor?


bu samimi pozlar ne böyle okan&rola


mt-nin süt annesi rola:queen::queen:


ders:ilkyardım eğitimi konu:suni tenefüs:cherry::cherry:


ve hayat öpücüğü::142::::142::::142::::igne::::igne::


sırada otobüsteki sapık canlandırması. dilaver sapık rolünde::pala::::pala::::pala::önündeki arkadaş tacize uğrayan mağduru canladırıyorlar. yancılarda malum usta aktör atilla ve cem abi




atilla kafasındaki tilkileri kovalıyor::23343::::23343::::23343::


benkeki fotoğraflar bukadar::sefereee::sefereee::sefereee
güzel bir buluşma oldu.çok güldük.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
evet resim çeken arkadaşalar resimleri bekliyoruz .....................
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ERYILMAZ :) bak görüyonmu bi kare bile almamış beni ::miiz:: yanımda oturuyodun yaww :p:p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ERYILMAZ :) bak görüyonmu bi kare bile almamış beni ::miiz:: yanımda oturuyodun yaww :p:p

sen benim tersimde kaldın aygül seni çekemedim.
seni cadı çekmişti güzel pozlar vardı ben gördüm:cat::cat::cat:
cadı eklesin kazana fotoğrafları:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Yasin eklemiş bitane ne hoşum ben yaw :p:p

cadıdan bekliyoruz seneye ekler o :queen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
yolculuğumuz sirkeciden vapura binmekle başladı. .


site kitlendi imageshack çıldırcam bu ilk foto neyse evde tekrar denicem diğerleri de gelicek arkadaşlar. . .
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kemali kacırdım ona yanıyorum :pr:

masiz kardeşimi de göremedim zaten :rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst