- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
açsın olum kabul et. fotomontajmış,senkendin montajsın:queen::queen::queen:
demeyin kardeşime böyle ya :salut::salut::salut:
açsın olum kabul et. fotomontajmış,senkendin montajsın:queen::queen::queen:
off beaa arkadaşlar kusurabakmayın yaa bi sorun var bi türlü ekleyemiyorum fotoları en kısa zamanda eklicem
demeyin kardeşime böyle ya :salut::salut::salut:
gürkan abi sen görmedinmi akşam açlıktan gökhanın ellerinden pul biber yedi 3 yemek kaşığı
sonra o yedikleri biber gazı olarak çıktı:queen::queen::queen::queen:
ya bunların alayı bole iş çıkmaz bunlardan yasinin yaptıgı org ne bekliyosunki gidenler bile cok gitmiş deymez bu herife
şu yukarıdaki metini yanlış anlamış olan Yasin abimden çok özür diliyorum yanlış anlaşılma olmuş affet abi beni.:salut:
yardım cı olum emrecim :rendeer:


















cadııııııııııııııııııabla kapmıssın gene yakısıklıyı kim bu bilelim yanı öle yanyana pozlar hahahahh
:rendeer: resimler guzel eline saglık
ulen gene bir buluşmayı daha kaçırdık yazıklar olsun bana
bütün sevdiklerim bir aradaymış ne güselll
bende resimlerle avundum durdum
olsun herkesi bir arada eglenirken görmek süper
emegi geçen herkese sonsuz teşekkürler