30 Ağustos Korteji / Foto ve Videolar

Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
İlker burçin teşekkürler, bir kac karede kendimi görebildim sonunda:)
emeklerinize sağlık.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
waowww hakikaten çok güzel olmuş

bayağı iyi olmuş

resimlere bakılırsa caddedeki herkesin gözleri sizlerin üzerindeymiş ;)

herkesin tekerine sağlık diyelim :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Resimleri eklemeye devam ediyorum. herkes mumkun oldugunca elindeki resimleri paylaşsın :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
emeğinize sağlık, helal olsun

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

ÇİN VE JAPON İŞBİRLİĞİ OLMUŞ :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEEEEEEEEE!!!!!
turk-bayragi-511884655379-buyuk.jpg
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ülke olarak geçirdiğimiz bu zor günlerde birlikteliği en güzel şekilde paylaştıgımıza inanıyorum.... katılan katılamayan herkese ve organizasyonda egegi geçen tüm motosiklet tutkunu dostlarımıza teşekkürler...

bayramımız kutlu olsun..............
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir kortej oldu en azından çok kalabalıktı hararet yapmayan ss istiyorum abicim :) katılan herkese çok teşekkür ediyorum bu anlamlı günde ne kadar büyük olabileceğimizi herkese gösterdik...
iyi geceler...
 
Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
2
Çok güzel bir organizasyon oldu...
Sabırsızlıkla 29 Ekim'i bekliyorum.
Emeği geçen herkese teşekkürler...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
33
Ben ve kardeşim ilk defa katıldık böyle bir korteje ancak inanılmaz keyif aldık çok güzeldi gerçekten ancak 2 konuya üzüldüm 1.si liste yapılmıştı nette ve ben ilk defa katılmama rağmen ki anladığım kadarıyla buradaki çoğu arkadaş eski ve birbirini tanıyor kurucunun yada ekip başının gelip tanışmasını yada bu birime üye olanları bir yerde toplamasını isterdim ama olsun genede hoştu 2. ise gerçekten kortejin yada konvoyun ne anlama geldiğini bilmeyenlerinde katılarak düzen bozması can sıkıcı kimsenin kimseye birşey ispat etmesi gerekmiyor bence sevindirici olan diğer durum ise bu kişilerin varlığına rağmen kaza belanın yaşanmaması
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu önemli günde tek yürek olup bu korteje katılan herkese çok teşekkür ediyorum.

Bu vatanın evlatları olarak, Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK' ün izindeki Türkiye Cumhuriyeti'nin birlik, beraberlik ve bölünmez bütünlüğüne yönelik mesajımızı çok güzel verdiğimize inanıyorum.
Yol kenarında ellerinde bayraklar ve fotoğraf makineleriyle bizlere hayranlıkla, dolmuş gözlerle bakan, selamlayan, alkış tutan o kalabalığı, yanımızdan otomobilleriyle geçerken bize destek olan insanları ve tüm bu coşku selini gördükçe, TÜRK' lüğümle bir kez daha gurur duydum. Bu vatanı bölmeye hiçbir güç yetmez!

Ayrıca böyle büyük ve kalabalık bir organizasyonun kazasız belasız tamamlanması da sevindirici bence.

Fotoğraf çekip paylaşan arkadaşlara da çok teşekkürler. Burçin senin ayrıca ellerine sağlık, güzel yakalamışsın Yeşim'le beni. :)

Bu arada, ben Haber izleyemedim ama, basında etkinliğimize yönelik ne derece yer verildiğine dair bilgisi olanlar varsa, bunları da burada paylaşırsak sevinirim.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok güzel olmus... Harika resimler.
Kutluyorum sizleri. :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Benzine zam protestosu gibi fos olmamis bu sefer...

Tebrikler....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Tekerinize sağlık, paylaşım için teşekkürler. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst