Bu önemli günde tek yürek olup bu korteje katılan herkese çok teşekkür ediyorum.
Bu vatanın evlatları olarak, Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK' ün izindeki Türkiye Cumhuriyeti'nin birlik, beraberlik ve bölünmez bütünlüğüne yönelik mesajımızı çok güzel verdiğimize inanıyorum.
Yol kenarında ellerinde bayraklar ve fotoğraf makineleriyle bizlere hayranlıkla, dolmuş gözlerle bakan, selamlayan, alkış tutan o kalabalığı, yanımızdan otomobilleriyle geçerken bize destek olan insanları ve tüm bu coşku selini gördükçe, TÜRK' lüğümle bir kez daha gurur duydum. Bu vatanı bölmeye hiçbir güç yetmez!
Ayrıca böyle büyük ve kalabalık bir organizasyonun kazasız belasız tamamlanması da sevindirici bence.
Fotoğraf çekip paylaşan arkadaşlara da çok teşekkürler. Burçin senin ayrıca ellerine sağlık, güzel yakalamışsın Yeşim'le beni.
Bu arada, ben Haber izleyemedim ama, basında etkinliğimize yönelik ne derece yer verildiğine dair bilgisi olanlar varsa, bunları da burada paylaşırsak sevinirim.