- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Akira' Alıntı:Kaldı ki videoda ,gittiği parkurdan iki tekerlekli olarak gidemiyormu ?
Piaggio fanatiği mi var aramızdaPiaggio bu motorla çok büyük bir teknoloji sergiliyor ve bir nevi gövde gösterisi yapıyor.
Skullhunter' Alıntı:Piaggio fanatiği mi var aramızda![]()
Akira' Alıntı:Bu pek de yeni bir teknoloji sayılmaz aslında 1960 lardan beri mekanik ve elektronik sistemler vasıtasıyla yatan 3 tekerlekli taşıtlar var.
ledo' Alıntı:üç tekerlekli taşıtlar 20. yüzyılın başından beri var.
Teknoloji ise bunlarla, filmdeki biçimde viraj alabilmekte gizli...