3 Tekerlekli Piaggio

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
treruotepiaggio.jpg

piaggio_3ruote.jpg


3 Tekerlekli Piaggio 3r nin tanıtım filmi
Video Linki
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Biz arkadan çift tekerlekli scooterlara alışmıştık ama:silent: bu nereden çıktı şimdi

Yaw bu yarış motoru olsa anlarım daha fazla temas alanı, daha fazla tutunma diye. Ama bu makina zaten scooter ,eti ne budu ne. İki teker de yeter buna. Fazlası israf olur kanımca. Kaldı ki videoda ,gittiği parkurdan iki tekerlekli olarak gidemiyormu ?
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Akira' Alıntı:
Kaldı ki videoda ,gittiği parkurdan iki tekerlekli olarak gidemiyormu ?

Sevgili Arkadaşlar, Bu filmi dikkatle seyrettiğiniz zaman, sadece dönüşlere dikat çektiğini göreceksiniz.

İşte esas meselese zaten burada. Bu tür üç tekerlekli ( ki genelde arkada çift teker olur ) motorların en büyük problemi dönüşlerdir.

Oysa bu alet, virajlarda ikiteker le aynı performansı gösteriyor.

Piaggio bu motorla çok büyük bir teknoloji sergiliyor ve bir nevi gövde gösterisi yapıyor.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Piaggio bu motorla çok büyük bir teknoloji sergiliyor ve bir nevi gövde gösterisi yapıyor.
Piaggio fanatiği mi var aramızda :p
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
42
Bu tasarım çukurlardan kazasız belasız kurtulmamıza yardımcı olabilir sanki :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık ön teker kayma problemine son yani,,

tekerin altına mucır gelse bile yandaki tutunmaya devam edicek... güzel :cat:

ben böyle bişi düşünmüştüm ama adamlar çok hızlı yaaa....

yanlız şunu anlayamadım; amortisör kendi etrafında nasıl oluyorda dönmüyor onu çözemedim..

benim ön amortisör etrafında dönüyor ?? :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
on amartısorda donmek ne demek
o nasil oliyor
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
güzel değil
4 tekerli paten gibi :silent:
zevkimi çıkar beee onunnn!!!!!
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Akira' Alıntı:
Bu pek de yeni bir teknoloji sayılmaz aslında 1960 lardan beri mekanik ve elektronik sistemler vasıtasıyla yatan 3 tekerlekli taşıtlar var.

üç tekerlekli taşıtlar 20. yüzyılın başından beri var.
Teknoloji ise bunlarla, filmdeki biçimde viraj alabilmekte gizli...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dokunmayın ledo nun piaggio suna:mrgreen: :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
3
Scooter In Mucidi Efsane Piaggio Dan Kendisine Yakişan Bir Araç Olmuş Kismetse Fuarda Göreceğiz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
ledo' Alıntı:
üç tekerlekli taşıtlar 20. yüzyılın başından beri var.
Teknoloji ise bunlarla, filmdeki biçimde viraj alabilmekte gizli...

Yazdıklarımı pek dikkatli okumuyorsun gibi geldi ledo
:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst