3 Tekerlekli Piaggio

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motomonster' Alıntı:
on amartısorda donmek ne demek
o nasil oliyor

abi senin 600 lük makinanın ön lastiğinin yanlarındaki bir vidayı sök.

sonra bir tarafta sabit kalsın, bak lastik maşanın içinde boşlukta, direksiyon düz iken sağa sola dönecek

bunu ifade etmeye çalışmıştım... bu motorda bir lastik bir amartisörde....

umarım anlaşılmışımdır.... :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Akira' Alıntı:
Yazdıklarımı pek dikkatli okumuyorsun gibi geldi ledo
:p

bilakis, hatta verdiğin link te çok hoşuma gitti. Belki ben kısa yazdığım için anlatamadım. Şöyle uzatarak bir daha deneyeyim.

"Mekanik ve elektronik sistemeler" dediğin için belirttim 20. yy başından beri var diye. Çünkü o zamanlar "mekanik" sistem kullanarak aşılmaya çalışılıyordu bu problem. Yani o zamanki araçlar da kütük gibi değildi...

Ancak Piaggio nun bu modelini başka kaynaklardan takip ettiğim için biliyiorum.
Burada ki sistem bir "devrim" olarak anlatılıyor.
Senin resmini koyduğun araçlarda da bu sorun ya aşılamadı ya da yerden yüksekliği ( dolayısıyla ağırlık merkezi) çok aşağıya çekerek dönüşlerde daha iyi netice alınmaya çalışıldı.

Filmdeki veya resimdeki araç ise, öndeki iki tekeri hariç, son derece normal görüntü ve boyutlarda, ve en önemlisi de bir "prototip" değil, seri üretilecek bir araç. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
5
Virajlarda inanılmaz güvenli görünüyor. Mutlaka denemek lazım, sürüş güvenliği çok yüksek bir alete benziyor.
 
Katılım
29 May 2005
Mesajlar
34
süpermiş bence, ama şu var ki; motorsikletlikten uzaklaşmaya başlamanın alemi yok. 3 tekerlekli alacağıma 4 tekerlekli alırım..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
G-Strider' Alıntı:
gerçekten bu ayki fuarlara gelecek mi???
hastası olurum ama ona göre ha! :p

vespas, gelecek diyorsa kesin geliyodur.

Ancak, senin gözün fuarda onu görmez bence, aldığım istihbarata göre suzuki seninkini yine sergileyecekmiş :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
ledo sen beni sevindirdin, Allah'da seni sevindirsin daha ne diyeyim :)
G-Strider bir daha gelirse başında nöbet tutacam bu sefer!! :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Yeni Resim:
piaggiox2front.jpg


Hmmmm fuarda göremedik ama yakında bir yerlerde göreceğiz gibime geliyor :)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
16
bunların işi güçü mü yok motor dediğin iki teker olur fazlası sakıncalı
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
28
Bizde bastonlusunu çıkaralım şöyle hem sağdan hem soldan oymalı falan...
Birde motor sanki şey gibi hani iki kafalı üç bacaklı doğanlar olur ya
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Gilera'nın da 3 tekerleklisi 2007'de geliyor

Piaggio X8 400 motoruna sahip olacak olan Gilera'nın üç tekerlekli modeli 2007 yılında piyasada olacakmış. 34 beygir gücündeki motor ile Gilera, Piaggio ailesinin yine sportif yönünü ortaya koyacak ve 150km/h hıza ulaşabilecek. Tüp kadrosunu çıplak haliyle görebileceğimiz bir tasarıma sahip olacak olan Gilera'nın 3 tekerlekli modeli, bu sene içerisinde Milano ya da Cologne fuarında karşımızda olacak.

main_main_MP3-gilera.jpg


Kaynak:
http://www.scooter-infos.com/news-98-gilera-aura-aussi-son-mp3.html
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
5
piaggio mp3

Arkadaşlar ben bu motoru çok beyendim.:cat:
Bu motoru satan bir yer varmı? biliyormusunuz. :pale:
Alacagım bu motordan:bounce:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
5
piaggio türkiyeye msj attım ama kimseden ses çıkmıyor.
Telefon açtım kimsenin bilgisi yok birisinin telefonunu verdiler adam telefonunu açmıyor.
Yani hizmetleri sıfır
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
79
Arkadaşlar, MP3 ülkeye geleli bayağı oldu. Kullanan var mı, izlenimleri alabilir miyiz ? Yollarımızda performansı nasıl. Pozitif ve negatif yönleri neler ? Bayağı merak ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst