Arkadaşlar ben bu motoru çok beyendim.:cat:
Bu motoru satan bir yer varmı? biliyormusunuz.ale:
Alacagım bu motordan:bounce:
Arkadaşlar ben bu motoru çok beyendim.:cat:
Bu motoru satan bir yer varmı? biliyormusunuz.ale:
Alacagım bu motordan:bounce:
Ben bu motoru ilk trafikte gördügümde pek begenmedim teknik açıdan ilk aklıma gelen şer önde iki tekerleği olan bir alet ne kadar sağlıklı viraj alabilirki??? SUSTUM konuşmuyorum cünkü gerçekten cok tatlı bir alet Aşık oldum diyebilirim.
Karaköyde Yamaha satan bir bayi var orda gördüm ama piaggo mu bilmiyorum