nedenama umarım bır gun senıde aramızda gorecegız:wiinkk: bu ıse gonul verdıysen once egıtımını almalısın bunu untma sakın..kendıne ıyı bak..ıyı dıleklerın ıcın de tesekkurler..:cat:
İnşallah ehliyetimi sizlerinde dedigi gibi egitimimi iyi bir şekilde alarak yanınızda bulunıcam.
Ben buna kendimi bildim bileli kendimi vermişim devam da etmektedir.Babadan olsa gerek:queen: saolasınız sizlerde kendinize iyi bakın.:cat:
Yau mod olarak benim bile motorum yok, takma çık gel işte![]()
Saolasınız Prometheus abi.İnşallah bir gün aranızda olucam.
Son düzenleme: