3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Arkadaslar 3 mart cumartesı gunu ıçın hem ankara mt ekibi ile tanışmak,hemde bir araya gelerek guzel bır hafta sonu gecırmek için toplanalım dıyorum.hem guzel bır hafta sonu olur,hemde sızlerı benım arkadaslarımın acmıs oldugu pro-mile cafe mizde agırlamıs oluruz.saat konusunda calısan arkadaslarımız olacaktır,o yuzden ben 13.30 dıyorum fakat sızlerde fıkırlerınızı yazarsanız daha uygun bır saate alabılırız.. cafe den bir resim,fıkır vermesı acısından;
PRO-MİLE
adres:Mareşal Fevzi Çakmak Cad.31/10 BEŞEVLER
(street art ın karşısı)
ulaşmak için:0506 4054041 BURAK YEĞ

* gelecek arkadaslar topıc te bıldırırse bılgı acısından ıyı olur...

pro1nz5.jpg
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinize sağlık eby bey :p , gelmeye çalışırım , özledim ankara mt toplantılarını , cumartesi hava güzel olacağından motorla gelirim sanki , yalnız street artın karşısı diye belirtmek yetmez google earth isteriz :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bayağı kazık a benziyo ortam....Güzel ama pahalı diilmi?....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
CHP değil orası DSP :p Neyse ki okul ordaydı da az biliyorum civarı. :cherry:

Kılavuzu eby olanın :queen:

Bu arada arabayı nereye park edeceğiz? Bir de Anatolia'nın suyusu mu çıktı :p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Street Art neresi olm ayrıca, utanmazsan simitçi Ahmet Amca'Nın karşısı yazacakmışsın. Daha bilindik bir şey yok mu etrafta


tamam tamam kızma yaw..:pr: google dan da ufak bır resım koydum ayrıca..:queen:


Beşevler BP istasyonundan içeri girdiğimizde 50 metre kadar solda DSP nin bınası kalıyor.hemen 3-4 bına yanında da pro-mile cafeyi goreceksınız zaten.girişinde kırmızı bır porshe önü var duvarda gormemek neredeyse imkansız..:queen:

yanlış yazmısım kusura bakma artık..yoo anatolia da olabilir sadece degısık bır yer olur dedıgım ıcın boyle bır sey dusundum.anatolıa dersenız orada toplanırız..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Anatolia yı su basmış....Elektirikler gitmiş...Yolu kazılmış....Belediye kapamış.....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Anatolia'nın park yeri çok müsait o bakımdan dedim. Kafe's de olabilir. Sİz bilirsiniz, ama Beşevler otomobil açısından sakat gibi.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Anatolia'nın park yeri çok müsait o bakımdan dedim. Kafe's de olabilir. Sİz bilirsiniz, ama Beşevler otomobil açısından sakat gibi.


pro araç bakımından haklısın,motor ıle sorun yok fakat otomobil ile gelecek arkadaslar ıcın park yerı yok malesef..ya yol kenarına yada 2.ci bir serıt olusturmak zorunda kalabılırler.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
valla ben motor ile gelecem.. benim icin farketmez yani..

pro-mile sekilli mekana benziyor.. oyumu pro-mile dan yana kullanirim ama araba ile gelecek olanlar icin sorun olur ise kafes veya anatolia da uygundur benim icin..





Shakulin
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bence boşa pastanecilik yapmayın. Hava güzel olur muhtemelen. Saat 10.00'da Kafes'te buluşun sonra Haymana'ya gidin :)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Bence boşa pastanecilik yapmayın. Hava güzel olur muhtemelen. Saat 10.00'da Kafes'te buluşun sonra Haymana'ya gidin :)


gidelim gitmesine de 12.00 da gsgm de motogp hakem toplantisi var..


eger oyle bisi istersek ekip, toplanip giderler, ben de sonradan katilabilirim..




Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
gidelim gitmesine de 12.00 da gsgm de motogp hakem toplantisi var..


eger oyle bisi istersek ekip, toplanip giderler, ben de sonradan katilabilirim..




Shakulin


hele bir kararlastıralım da nerede nasıl bulusulacak ondan sonra bır seyler yaparız..sensız olmaz tabıı yoksa benım cıbır yanlız kalır..:queen:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
kafe's de olabilir ama yukaridaki mekan da guzelmis burayi da denemekte bi sakinca yok bence, anatolia ya daha sicak havada gidelim derim ilginc bi hava sirkulasyonu var orda bobrek dusuren ense terleten sekilde :cat:

ps: hakem toplantisi ilk gidenlere mi genele mi yonelik hacilar ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst