3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
tuh ya bak kacırdık o zaman:p neyse artık sezon acılınca gelır pro da:queen:

pro nun da kendine has sezonu var..


mesela simdi offline ama gelecek, once bu msjlari, sonra basligi silecek...
bize de bi haftalik "susun da akillanin isareti koyacak" rahat edicez..

:)




Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
noluyo yahu bi 5 dakka yok olduk baya bi geyik dönmüş...
şimdi ne oldu hala cmts dimi.... toplaşma sonra da hava güzel olursa bi turlama falan...
bu arada bu hava raporlarının bir günü diğer gününü tutmuyo...
http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/TUXX0002?from=36hr_topnav_business
bakalım ne olcak...


erginbay evet cumartesı gunu toplanıyoruz.umarım hava guzel olur,gerce ben hala motorumu alamadım otomobılım ıle gelecegım ama:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulen 3 mart cumartesi ya...Baştan ne demiyosunuz?....Bende pazar sandımdı...

Başlık gene geyiğe dönmüş....Konu ne halı sahaya dönmüş....Hadi balık tutmaya gidelim....:p

Balık olayıda süper olur alırız mangalımızı bı yandan oltaları atar bi yandan yemeğimizi yeriz:) sabah şafak vaktine kadar :) şafak vaktindede tekrar yola çıkarız:) plan süper ama icraat lazım yaw:p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
e hade arkadaşlar yarın öğlenden sonra görüşürz pro mile da
bi nargile tüttürmek lazımdır...
hadi ama yağmur yağmasın günlük güneşlik olsun binelim motora geleim toplantiya
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
e hade arkadaşlar yarın öğlenden sonra görüşürz pro mile da
bi nargile tüttürmek lazımdır...
hadi ama yağmur yağmasın günlük güneşlik olsun binelim motora geleim toplantiya

evet yarın ogleden sonra gorusuruz o zaman.ben bıraz erken gıdıyorum 1 cıvarı orada olurum.motorsuz olacagım ama bu seferlık..:pale:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
koca ankara dan 10 kısı bıle cıkamadık mı yahu..:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben olsaydım ankda 11 olurdu....
balık konusuna bayıldım......zaten benım bayındır barajınbda gecen yaz attıgım 3 tene oltam var.....hala duruyorsa gıdıp alırım.belkı balıkta takılmıstır.....ama sular cekıldıgı ıcın belkı oltaları bulmuslardır.....ayrıca benım evde germede var.....eger dere gıbı bır yere gıdersek germeyı kurarım gelsın balıklar...... :)


vallaha futbolada bayılırım.....cok pis futbol oynarım......
bıde kaymaya gelınce paten mı neyse ...ben ayakya cok pis kayarım..ayagma gıyerım samsuncanıkları patene gerenk yok....gayar dururum.....bızım evdekı sandalyenın bırını sökuyumde kızak yapıyım barı....benı cekersınız.....:cherry:

benim için zeynep tokuş gibi kayar dediğinizi duyar gibi oluyorum ama paten bana ters :p

---------------------------------------------------------------------------------
düzenleme : ya bide kız falan demişken bugün bir arkadaş ile bahçeli yedide idik, şu bakışmadan sonraki kısımda noluyo ne yapmak lazım biriniz özelden mesaj atsın sevaptır :queen:

not : geyiktir , ciddi sanılmasın :p


vallaaa abıcım bende aynı dertten yakınıyooommm :pr: :pr:

valaha kız bana bakar ökuzun trene baktıgı gıbı,bende kıza bakareım ökuzun trene baktıgı gıbı......ne o bana gelır bısey der nede ben ona gıdıp bısey derım....yanı kızlar ılk atagı erkeklerden beklerlerde....bılmıyokı benım utancımdan yerın taaaaaa magma katmanına gırecegımı......
bı buyukluk gösterıp kızlar ılk konussa olmaz mı yawwww :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın çalışıyorum....Eeee Mesai herşeyden önce gelir....Ayda yılda bir cumartesi çalışalım dimi?....
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
merabalar abilerim
ne güzel buluşma ayarlayıp buluşuyorsunuz :salut: Belki daha sonra önceden haberim olan bir gezi için şizlerin de destekleriyle sizlerle buluşmak isterim(dolmuşla gelirm artık).Şimdilik sizlerin yazdıklarını okuyarak kendimi avutmaya calışlıyorum:silent:
Yarın kı buluşmanızda sizlerin iyi vakit geçirmeniz dilegiyle hoşcakalın:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Yosun denizde saklıdır deniz mavide seni unutmak mümkünmü:)

Yollarda bulurum seni takvimlerde çalarım seni :) Yinede yaşarım seni dım dım dımmmm :p
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
merabalar abilerim
ne güzel buluşma ayarlayıp buluşuyorsunuz :salut: Belki daha sonra önceden haberim olan bir gezi için şizlerin de destekleriyle sizlerle buluşmak isterim(dolmuşla gelirm artık).Şimdilik sizlerin yazdıklarını okuyarak kendimi avutmaya calışlıyorum:silent:
Yarın kı buluşmanızda sizlerin iyi vakit geçirmeniz dilegiyle hoşcakalın:salut:


nedenama umarım bır gun senıde aramızda gorecegız:wiinkk: bu ıse gonul verdıysen once egıtımını almalısın bunu untma sakın..kendıne ıyı bak..ıyı dıleklerın ıcın de tesekkurler..:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
merabalar abilerim
ne güzel buluşma ayarlayıp buluşuyorsunuz :salut: Belki daha sonra önceden haberim olan bir gezi için şizlerin de destekleriyle sizlerle buluşmak isterim(dolmuşla gelirm artık).Şimdilik sizlerin yazdıklarını okuyarak kendimi avutmaya calışlıyorum:silent:
Yarın kı buluşmanızda sizlerin iyi vakit geçirmeniz dilegiyle hoşcakalın:salut:

Yau mod olarak benim bile motorum yok, takma çık gel işte :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst