- Katılım
- 26 Ara 2006
- Mesajlar
- 573
tuh ya bak kacırdık o zamanneyse artık sezon acılınca gelır pro da:queen:
pro nun da kendine has sezonu var..
mesela simdi offline ama gelecek, once bu msjlari, sonra basligi silecek...
bize de bi haftalik "susun da akillanin isareti koyacak" rahat edicez..
Shakulin