3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Prometheus
2. Shakulin (%80)
3. Erginbay
4. Matiz (%80)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Simon Bolivar Cad. Çankaya-ANKARA :)kısa adres bu ...bilmiorum saatde bnm işlerim dışında olursa çook sevinirim....sizinle tanışmak istesim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Prometheus
2. Shakulin (%80)
3. Erginbay
4. Matiz (%80)
5. Juniors
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Simon Bolivar Cad. Çankaya-ANKARA :)kısa adres bu ...bilmiorum saatde bnm işlerim dışında olursa çook sevinirim....sizinle tanışmak istesim

bilader caddeden bi mavi dolmusla 10 dakkada kizilaydasin, ordan da ankaray' a binip (metro degil ) besevler duraginda indiginde bulursun burayi. araçla geliyorsan anitkabrin arkasina dusuyor.

ekleyn beni de listeye :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Simon Bolivar Cad. Çankaya-ANKARA :)kısa adres bu ...bilmiorum saatde bnm işlerim dışında olursa çook sevinirim....sizinle tanışmak istesim

woldka kardeş ben seni simon bolivar cad desınden alırım. senın altında motor varmı? bana numara söyle seni alırım bırlıkte gıderız.:wiinkk:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
saolun beyler bi kaç kişiye özelden msn i attım...görüşürüz inş..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
duzelıyor duzelıyor pek yagmur yagacak gıbı degıl bakalım hava ama.evet su ana kadar 5 kısı mı oldu gelecekler?

ankara uyanın ..:)


bu arada futbol ıle ılgılenen arkadaslarımıza da guzel bır haber,lig tv paketımız de var ve tamamen ucretsız..:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
buluşunuz bakalim, ben de bigün bululşabileceğim umarim yine yeniden :p

pro alsana olm motor sen de artik yedin bitirdin bütün motor parasini, yok foto makinesiymiş yok kızlarmış. bunlar fani motor baki ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duzelıyor duzelıyor pek yagmur yagacak gıbı degıl bakalım hava ama.evet su ana kadar 5 kısı mı oldu gelecekler?

ankara uyanın ..:)


bu arada futbol ıle ılgılenen arkadaslarımıza da guzel bır haber,lig tv paketımız de var ve tamamen ucretsız..:wiinkk:

bende Halı saha maçı ayarlayalım dicen sandım :)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
benim aşil tendon kopuk ben oynayamam futbol en az 1 sene daha...
not şu an kopuk değil dikildi...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şöyle 7 kişi toparlayalım da Ankara içi bir turnuva organize edeceğim. Motur-Supereva-Motosiklet.NET vs. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyle 7 kişi toparlayalım da Ankara içi bir turnuva organize edeceğim. Motur-Supereva-Motosiklet.NET vs. :)

Ben olurum defansın Bel kemiği ;) Tamam süper fikir Kendi aramızdada yaparız:cat: :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst