3 Mart Ankara Mt Buluşmasi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
nedenama umarım bır gun senıde aramızda gorecegız:wiinkk: bu ıse gonul verdıysen once egıtımını almalısın bunu untma sakın..kendıne ıyı bak..ıyı dıleklerın ıcın de tesekkurler..:cat:

İnşallah ehliyetimi sizlerinde dedigi gibi egitimimi iyi bir şekilde alarak yanınızda bulunıcam.
Ben buna kendimi bildim bileli kendimi vermişim devam da etmektedir.Babadan olsa gerek:queen: saolasınız sizlerde kendinize iyi bakın.:cat:

Yau mod olarak benim bile motorum yok, takma çık gel işte :)

Saolasınız Prometheus abi.İnşallah bir gün aranızda olucam.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
İnşallah ehliyetimi sizlerinde dedigi gibi egitimimi iyi bir şekilde alarak yanınızda bulunıcam.
Ben buna kendimi bildim bileli kendimi vermişim devam da etmektedir.Babadan olsa gerek:queen: saolasınız sizlerde kendinize iyi bakın.:cat:



Saolasınız Prometheus abi.İnşallah bir gün aranızda olucam.


pro abinin soyledıgı gıbı cık gel yarın.alırız senı bır yerden.tabı durumun musaıt ıse..:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
promethus abi benimde ehliyetim yok...benide nüfusunuza alırmısınız...:p
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
pro abinin soyledıgı gıbı cık gel yarın.alırız senı bır yerden.tabı durumun musaıt ıse..:wiinkk:

İlk olarak benimle bu şekilde ilgilendiginiz için teşşekkürler.
Gelmek cok ama cok isterdim yarın için.Gelmeme durumum tamamen kendimden kaynaklanıyr ki yarın musait degilim @eby abi.:salut:
Yok yok abi ben eger gelseydim koşarak buluşma noktasına gelirdim:queen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
beyler benim yarin saat 13.00 da onemli bi gorusmem var..
ondan sonra pro yu ararim, dagilmamissaniz gelirim, motor ile turlama durumu var ise de katilirim size..

kusura bakmayiniz..




Shakulin
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
nedenama bır sonrakı bulusmalarımızda goruruz artık senı..:wiinkk:

shakulin senın cbr yı getır bır sekılde bahane ıstemem,daha test surusu yapıcam onunla ben.:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben de 3 vırın ınkiyle yapacam.....Gym miydi hym miydi neydi?...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
ya motorla geliyonuz mu arkadaşlar...
yağmur yapcak mı yağmıcak mı deli etti beni...
bide hava durumu da doğru tahmin yaptı be gıcık oldum...
neyse
görüşürüz öğlen orda bye
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rayjay ler ile cihat abiye gidip ordan gecelim cafeye diye konusmustuk , bende motorsuz gelebilirim , yarın binerim artık :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burdan mesajmı silindi? Yazdıklarım nerde prooooooo.....:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Len buraya yazmıştım resim isteriz kimler geldi falan diye....Uçtumu?...Hayır alkol de kullanmam ki olay anında alkollü olayım....:silent: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotograflar nerede? cbr davasına Günüm harap oldu Üstüne sağnak yağış :pr:
Yarın Hava Açık Güneşli 15 derece Telefonum Bilgilerimde yazıo gezmek dolanmak isteyen heryere gelirim gezeriz. Yarın 12-13:00 arası Görüşmek üzere. Ayrıca Resim Çekilmedinizmi?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bugun saat 14:15 de bahsi gecen mekandaydım, bizim MT ekibinde kimse yoktu ama içeride elinde bira şişeleri, bangır bangır muzikler dans eden bir suru sebi sübyan vardı. şöle bir riçeri baktım ama anlamadım çocukların yaşları taş çatlasa lise dengiydi.

Tam yanlış yere geldim derken biri geldi buyur abi diye, arkadaşlara baktım deyince motorcular mı onlar geldi giti akşm gelecekler dedi....

Durum budur bana sorarsanız patlak bir organizsayon oldu ve ya ben ayak uyduramadım...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
senin telefonun olmadığı için ulaşamadık sana :pale: o mekan iğrenç durumda olduğu için Seyir'e geçtik ve hemen foruma yazdık.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
senin telefonun olmadığı için ulaşamadık sana :pale: o mekan iğrenç durumda olduğu için Seyir'e geçtik ve hemen foruma yazdık.

Neyi iğrenç geldi?....Halbuki güzele benziyodu.......Alla alla .......Demekki görüntüye aldanmayacakmışsın.....:cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Ben bugun saat 14:15 de bahsi gecen mekandaydım, bizim MT ekibinde kimse yoktu ama içeride elinde bira şişeleri, bangır bangır muzikler dans eden bir suru sebi sübyan vardı. şöle bir riçeri baktım ama anlamadım çocukların yaşları taş çatlasa lise dengiydi.

Tam yanlış yere geldim derken biri geldi buyur abi diye, arkadaşlara baktım deyince motorcular mı onlar geldi giti akşm gelecekler dedi....

Durum budur bana sorarsanız patlak bir organizsayon oldu ve ya ben ayak uyduramadım...

valla bızım cocuklara bır guzellık yapalım mekanıda tanıtalım bır dedık..demez olaydım yaw..:queen: bır gıttım kı bızımkıler lıselı genclerın dogum gunu olayına gırmısler;ki eyvah eyvah oyun havası vs..:queen:

matiz org.sorun olmadı aslında ama mekan patladı be abii.:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla bızım cocuklara bır guzellık yapalım mekanıda tanıtalım bır dedık..demez olaydım yaw..:queen: bır gıttım kı bızımkıler lıselı genclerın dogum gunu olayına gırmısler;ki eyvah eyvah oyun havası vs..:queen:

matiz org.sorun olmadı aslında ama mekan patladı be abii.:queen:


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Halay çekseydiniz bari...Resimleride buraya koyardık....Proyuda halayın başı yapıp vereydiniz mendili eline......:queen: :queen: :queen:

Çok güldüm hala gülüyom...:queen: :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst